TFC poszerza i stabilizuje zakres kompetencji


TFC poszerza i stabilizuje zakres kompetencji
2012-08-08
W odpowiedzi na potrzeby klientów agencja Task Force Consulting powiększa zespół i rozbudowuje kluczowe działy.

Task Force Consulting jest na etapie strukturyzacji powiększonego o nowych pracowników zespołu, którego zadaniem będzie poszerzenie i rozwój dotychczasowych działań agencji.
TFC chce w pierwszej kolejności wzmocnić dział zajmujący się projektami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Z pasją do CSR

Pierwsze realizowane przez agencję projekty CSR wiązały się z nie zawsze łatwym przecieraniem szlaków i poszerzaniem świadomości polskich firm w tej dziedzinie.

Po 5-ciu latach rozwijania tego rodzaju aktywności z partnerami takimi jak Śnieżka czy AXN obserwujemy, że wiedza oraz chęć zaangażowania się w projekty społecznej odpowiedzialności biznesu stoi dziś na dużo wyższym poziomie - mówi prezes agencji Tatiana Mindewicz-Puacz.

 Zakończone sukcesem programy, takie jak „AXN. Nakręcamy Wyobraźnię", Dziecięcy Świat w Kolorach", czyKolorowe Boiska, czyli Szkolna Pierwsza Liga" dały wyraźny powód,
aby na coraz większą skalę podsuwać klientom narzędzia do profesjonalnego zaangażowania w projekty społeczne.

 Nie da się tego powiedzieć oficjalnym językiem: po prostu kochamy to robić. CSR daje nieograniczone możliwości, rozwija biznesowo, uwrażliwia społecznie oraz pokazuje, jak ważna jest dzisiaj świadomość tego, że jesteśmy częścią otaczającego nas świata -  dodaje Tatiana Mindewicz-Puacz.

ePR - interaktywna relacja z odbiorcą

Stabilizacja usług klasycznego PR pozwoliła na rozwój kolejnych nowoczesnych metod komunikacji public relations. W TFC wyłania się silny dział ePR, zajmujący się zarówno opracowywaniem strategii, jak i ich wdrażaniem. Agencja traktuje rozwój tego działu jako jeden z priorytetów na najbliższe miesiące.

 Interaktywne media to już nie przyszłość czy nisza dla tzw. internautów - to rzeczywistość, która dotyczy wszystkich i każdy poważny gracz na rynku musi się z tym liczyć. Odbiorca przestał być jedynie odbiorcą, stał się partnerem w dyskusji - może się komunikować jak chce i kiedy chce. Od wszystkich, którzy zajmują się profesjonalnie komunikacją wymaga to absolutnie nowego podejścia - zarówno do samej treści przekazu, jak i do jego formy oraz tego, kiedy zostanie nadany. Nie ma czasu na skomplikowane procedury redagowania
czy autoryzacji -
 podkreśla Tatiana Mindewicz-Puacz.

W stronę consultingu

Model współpracy z Klientami agencji rozwija się w kierunku usługi konsultacyjnej. Znaczna część Klientów Task Force Consulting decyduje się nie tylko na współpracę w zakresie usług public relations, ale na jej poszerzenie o dodatkowe działania z zakresu komunikacji wewnętrznej, warsztatów rozwojowych czy coachingu. Status skutecznego i kompetentnego doradcy to dla TFC  powód do największej satysfakcji zawodowej. Agencja wykorzystuje doświadczenie ponad 11 lat pracy nad bardzo różnorodnymi, zaawansowanymi projektami oraz nieustająco poszerza swoją wiedzę i inwestuje w warsztat.   Zaufanie Klientów zarząd TFC traktuje jako zobowiązanie do pracy na najwyższym poziomie, z zaangażowaniem całego potencjału agencji. Grono współpracowników TFC powiększyło się w tym roku
o certyfikowanych coachów (w tym Master Coachów) i profesjonalnych konsultantów.

 Nowe projekty

W  ostatnim miesiącu agencja Task Force Consulting podpisała kontrakt z firmą Galec
Sp. z o.o. reprezentującą na polskim rynku sieć E.Leclerc. Kontrakt obejmuje obsługę
z zakresu media relations. Podpisana została też umowa z Wydawnictwem Naukowym PWN SA. Współpraca będzie dotyczyła promocji książki z gatunku literatury faktu.
W połowie sierpnia zakończone zostaną dwa kolejne przetargi, o których rezultacie TFC poinformuje wraz z ogłoszeniem oficjalnych wyników.

Szczegółowe informacje na temat zmian w agencji:

Piotr Szmigielski

(0) 507-093-507

TFC Development & Promotions Department


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl