Think Kong dla kanału HISTORY


Think Kong dla kanału HISTORY
2011-07-07
Agencja interaktywna Think Kong została wybrana przez międzynarodowy koncern mediowy AETN UK do przygotowania akcji promocyjnej w serwisie Facebook dla kanału HISTORY™.

W ramach umowy agencja opracowuje strategię, kreację i realizację działań, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności kanału HISTORY wśród użytkowników FB. Za koordynację projektu ze strony agencji odpowiedzialna jest Marta Odrzywolska, account manager Think Kong. 

Gra HISTORY: Kolekcja powstała w oparciu o popularny mechanizm „hide and seek". Zadaniem graczy jest odnajdywanie na kolejnych planszach ukrytych przedmiotów, których nazwy podane są na specjalnej liście. Codziennie na ścianie strony HISTORY Polska podawana jest nazwa „Przedmiotu Dnia", od którego gracz musi zacząć poszukiwania. Wszystkie plansze wykorzystywane w grze zostały przygotowane w oparciu o najpopularniejsze programy z ramówki HISTORY: II Wojna Światowa: Zaginione filmy, Ameryka: Historia USA, Wszechświat, Życie po ludziach, Amerykańscy Zbieracze, Gwiazdy Lombardu. Poszukiwane przedmioty także nawiązują do programów HISTORY. Przez pierwszy miesiąc gra prowadzona jest w formie konkursu, w którym użytkownicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody: Xbox 360 z technologią Kinnect oraz jedną z 30 toreb HISTORY. Konkurs odbywa się na stronie www.facebook.com/HISTORYpolska i potrwa do 3 sierpnia.

Inicjatywa jest częścią szerszej kampanii prowadzonej przez On Board PR dla HISTORY i zmierzającej do umocnienia pozycji marki HISTORY na polskim rynku medialnym. Konsultanci On Board PR są obecnie odpowiedzialni za obsługę medialną tematycznych kanałów telewizyjnych z portfolio AETN UK: HISTORY, HISTORYTM HD i Crime & Investigation NetworkTM.

AETN UK, spółka typu joint venture stworzona przez A+E Television Network i BSkyB, to wiodący nadawca reprezentujący portfolio wysokiej jakości, nowatorskich kanałów dokumentalnych takich jak HISTORYTM, HISTORYTM HD, Crime & Investigation NetworkTM, Crime & Investigation NetworkTM HD, BioTM, BioTM HD oraz MILITARY HISTORYTM. AETN UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie działa w 27 krajach - w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, krajach Beneluxu, Europie Środkowej i Wschodniej, Afryce Subsaharyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Kanały z portfolio AETN UK są dostępne w ponad 60 milionach gospodarstw domowych w 14 wersjach językowych.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).


Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00,
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Interaktywna Think Kong
http://thinkkong.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl