Think Kong poprowadzi działania interaktywne dla Adobe
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) wygrała konkurs na realizację działań komunikacyjnych w Internecie dla polskiego oddziału firmy Adobe Systems Incorporated – jednego z największych na świecie producentów oprogramowania komputerowego.
„Wybraliśmy Think Kong ze względu na kreatywność w podejściu do marketingowego wyzwania, które postawiliśmy przez zaproszonymi do konkursu agencjami” – mówi Klaudia Jaworska z Adobe, Senior Marketing Manager for Eastern Europe.
Do zadań Think Kong należeć będzie m.in. przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie, współpraca z blogerami oraz planowanie i zakup mediów. Internetowe działania komunikacyjne stanowią część szerszej kampanii zaplanowanej przez firmę Adobe w związku z premierą pakietu CS5.
Adobe Systems Incorporated (www.adobe.pl) to jeden z największych na świecie producentów oprogramowania komputerowego, oferujący kreatywne rozwiązania informatyczne i mobilne związane z cyfrowym przetwarzaniem tekstu, dźwięku i obrazu (w tym m.in. Photoshop, Illustrator, czy Flash). Wśród klientów firmy są zarówno przedsiębiorstwa, pracownicy naukowi, designerzy i art directorzy, twórcy stron internetowych i kontentu interaktywnego, jak i prywatni użytkownicy.
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).