Tikkurila Lododisco „W krainie EMOTek”


Tikkurila Lododisco „W krainie EMOTek”
2018-12-07
Chociaż listopad oznacza zwykle początek aury zimowej, to jednak w tym roku miesiąc ten zakończył się wyjątkowo ciepło, radośnie i przyjemnie. A wszystko za sprawą kolejnej edycji „Tikkurila Lododisco”, która odbyła się 30 listopada br. na dębickim lodowisku.

Tym razem firma Tikkurila zaprosiła uczestników do „Krainy EMOTek”, w której królowały barwy złote, żółte i słoneczne. Klimatu dopełniły: bogata oprawa świetlna z efektami specjalnymi,  wysokiej klasy nagłośnienie, multimedia, wizualizacje oraz realizacja wizji z tafli lodowiska na żywo.


Przeczytaj również:

Dla uczestników przygotowano konkursy i zabawy, takie jak: „Poza Pełna Emocji” – na najładniejszą figurę wykonaną na jednej łyżwie, „Emotkowy przypływ mocy” – wyłonienie najsilniejszego uczestnika zabawy czy „Pokaż swoją wita-minkę”, czyli konkurs na najładniejszą minę po zjedzeniu cytryny. Na wszystkich czekały także kolorowe tematyczne gadżety oraz poczęstunek.

 

„Zainteresowanie wydarzeniem jest ogromne i rośnie z edycji na edycję” – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR firmy Tikkurila. „Tikkurila Lododisco przyciąga osoby w każdym wieku, są z nami dzieci wraz rodzicami, jest młodzież, są także seniorzy. Dziękujemy wszystkim, którzy decydują się na to, by piątkowe popołudnie spędzić z firmą Tikkurila, aktywnie, zdrowo, w otoczeniu pięknych kolorów i motywów przewodnich” – dodaje Magdalena Olszewska.

 

Fantastyczne rozpoczęcie sezonu zimowego z firmą Tikkurila. Ogromne zainteresowanie taką formą zabawy połączonej ze sportem utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Piękne podziękowania od nas należą się firmie Tikkurila, która nas nie opuszcza i za każdym razem uszczęśliwia setki mieszkańców Dębicy” – mówi Marta Pawełko-Tokarz, Dyrektor MOSiR Dębica.

  Tikkurila Lododisco” to jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez firmę Tikkurila na rzecz społeczności lokalnej. Od kilku lat firma organizuje w Galerii Raj w Dębicy otwarte warsztaty, podczas których zaprasza dzieci i rodziców do wspólnej kreatywnej pracy. Firma jest również zaangażowana w propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia. Wspólnie z Klubem Maratończyk Dębica zorganizowała już pięć edycji biegu „Dębicka Dziesiątka z Tikkurila”, z kolei w ramach wspierania idei zrównoważonego rozwoju firma prowadzi w dębickich szkołach eko-lekcje dla najmłodszych, a co roku wspólnie z wolontariuszami sadzi drzewa podczas akcji „Bądź odpowiedzialny w naturze – posadź drzewo z Tikkurila”.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Magols

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl