Together for better - relacja Ideal Standard z targów ISH


Together for better - relacja Ideal Standard z targów ISH
2019-04-12
Tegoroczne targi ISH (11-15.03) to “nowe otwarcie” Ideal Standard. Nowe hasło przewodnie „Together for better” odzwierciedla filozofię firmy jako producenta, który chce być jeszcze bliżej designu, swoich klientów i partnerów. Nowe produkty, kolory i nowe logo firmy to inne ważne zmiany. CONCA - to nazwa nowej serii ceramiki sanitarnej Ideal Standard zaprojektowanej przez Studio Palomba, z którym producent niedawno rozpoczął współpracę. Ciekawostką jest to, że ceramika o tej nazwie była już obecna w ofercie Ideal Standard - w 1972 roku zaprojektował ją włoski architekt Paolo Tilche. W swoim projekcie kolekcji CONCA Studio Palomba odniosło się do wspólnych, włoskich korzeni projektowej tradycji i w myśl zasady „ulepszonej geometrii" przeniosło w przyszłość projektowe dziedzictwo Ideal Standard. W kolekcji Conca stworzonej w roku 2019 pojawiły się dwa rodzaje umywalek (prostokątna stawiana na blat oraz owalna z ceramicznym postumentem, których cechą wspólną są cienkie ranty), meble łazienkowe w kilku atrakcyjnych wykończeniach oraz elegancka wanna.
Osoby projektantów - Ludoviki i Roberto Palomba - dodały też symbolicznego znaczenia hasłu przewodniemu Ideal Standard, które brzmi „Together for better".

NOWE PRODUKTY. Oprócz ceramiki Conca do oferty Ideal Standard dołączyło też sporo innych ciekawych produktów. Do umywalek Conca świetnie pasuje nowa, elegancka armatura JOY o dynamicznym kształcie. Asortymentowo kolekcję Conca uzupełniają toaleta i bidet z kolekcji BLEND oraz pisuar SPHERO.
PRO-SYS to prosty w instalacji podtynkowy stelaż spłukujący do ceramiki AquAblade wraz z eleganckim przyciskiem spłukiwania, INTELLIMIX to elektroniczna, bezdotykowa bateria umywalkowa zintegrowana z podajnikiem mydła, która przenosi higienę mycia rąk na wyższy poziom. Z kolei EASYBOX NAVIGO to spersonalizowany prysznic, precyzyjnie dostosowany funkcjami do potrzeb użytkownika.
Nowe wyposażenie łazienki zaproponowane przez firmę Ideal Standard na tegorocznych targach ISH w elegancką całość spina lustro MOOD. Na pierwszy rzut oka jest to zwykłe okrągłe lustro, lecz po włączeniu oświetlenia zmienia się ono w magiczny księżyc z wyraźnie zaznaczoną orbitą.

KOLOR. Nowe wersje kolorystyczne umywalek IPALYSS wniosły powiew świeżości do oferty Ideal Standard. Podkreśliły też lekką formę produktu i zaakcentowały ultracienkie ranty umywalek wykonanych z trwałego materiału o nazwie Diamatec. Estetyczną delikatnością zachwycały umywalki Ipalyss zaproponowane w pastelowych kolorach takich jak mięta, gołębi błękit czy pudrowy róż. Z kolei Ipalyss w matowej czerwieni granatu i satynowej czerni oczarowywały estetyczną finezją wykończenia.

2019 to dla firmy Ideal Standard rok przełomu i odwołań do tradycji. Dokładnie 50 lat temu firma wyprodukowała głowicę ceramiczną, której wynalezienie zrewolucjonizowało przyszłość armatury w zakresie szczelności i wydajności. W latach 70. firma przedefiniowała rolę łazienki projektując wyposażenie sprzyjające nie tylko sferze higieny, ale i relaksu. Kolejne osiągnięcia producenta w zakresie technologii i designu umocniły pozycję Ideal Standard jako lidera w swojej branży. Nowa dewiza „Together for better" zwraca uwagę na zacieśnienie więzi firmy z projektantami, klientami i dostawcami dla jeszcze lepszej efektywności i jakości.


Więcej informacji: www.idealstandard.pl
O Ideal Standard International

Ideal Standard International jest jednym z wiodących, światowych producentów wysokiej jakości wyposażenia łazienek do zastosowań prywatnych, komercyjnych i opieki zdrowotnej. Firma z siedzibą w Brukseli (Belgia) zatrudnia prawie 9 500 osób i prowadzi 18 zakładów produkcyjnych, obsługując ponad 60 krajów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Korzystając z najnowszych technologii i współpracując ze światowej klasy projektantami, firma koncentruje się na opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań łazienkowych w wielu kategoriach produktów, w tym: ceramice sanitarnej, bateriach i armaturze, urządzeniach kąpielowych, meblach łazienkowych, akcesoriach oraz produktach do salonów odnowy biologicznej. Produkty Ideal Standard sprzedawane są pod silnymi międzynarodowymi i lokalnymi markami, takimi jak Ideal Standard, Armitage Shanks (Wielka Brytania), Porcher (Francja), Ceramica Dolomite (Włochy) i Vidima (Europa Wschodnia).


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Synergia PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl