TOPTEXTIL ROZPOCZĄŁ PRACĘ Z AGENCJĄ PR
Toptextil - wiodący importer szerokiej gamy materiałów obiciowych, rozpoczął współpracę z agencją public relations FACE IT!. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na siedem miesięcy.
Toptextil posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej wydawany przez Bisnode Polska i jest wielokrotnym laureatem nagród branżowych, m.in. BIZNES meble.pl - Diament Meblarstwa 2017 za kolekcję Senegal, Produkt Roku 2016 za kolekcję Royal Great, Diament Meblarstwa 2016 za kolekcję Gonzalez, Produkt Roku 2015 za kolekcję Sevilla. Swoje produkty prezentuje na najważniejszych imprezach branżowych w kraju, a od 2013 roku również na jednych z najważniejszych targów meblowych na świecie - Heimtextil we Frankfurcie.
- Toptextil od samego początku stawiał na najwyższą jakość oferowanych produktów i wysoki poziom obsługi. Zaangażowanie całego zespołu pozwala realizować założone cele, dzięki czemu jesteśmy obecnie wiodącą firmą oferującą obicia meblowe w Polsce. Od zawsze byliśmy nastawieni na oferowanie nowych wzorów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Od kilku lat rozwijamy dwie nowe technologie Cleanaboo oraz Cleanaboo+. Chcemy, aby o naszych produktach i filozofii firmy dowiedziało się jak najwięcej osób, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z agencją public relations Face it!- mówi prezes firmy Toptextil Andrzej Moskała.
Agencja Face it! działa od 2012 roku. Obecnie zajmuje się PR kanałów telewizyjnych: France24, Romance TV, Motowizja i ARTE, a także innych firm i instytucji: Wyższej Szkoły Artystycznej, firm doradztwa inwestycyjnego - Prelios i marketingowego - Shop Doctor, luksusowej inwestycji willowej GTC Konstancja, brokera finansowego BRS czy marek FMCG (paluszki Stema, kosmetyki Paese).
Nadesłał:
Naruszew
|