Traf Press – pierwsza taka franczyza


Traf Press – pierwsza taka franczyza
2012-07-12
Traf Press to najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera, która zrzesza właścicieli prywatnych kiosków i małych sklepów typu salonik prasowy.
Spółka zawarła już umowy z dwustu samodzielnymi przedsiębiorcami, a zainteresowanie jest coraz większe. Kolejnych dwieście umów Kolporter planuje podpisać do końca 2012 r.

– Od miesięcy obserwujemy w Polsce konsolidację rynku, duże sieci handlowe wchłaniają mniejsze, a najbardziej narażonymi na straty są właściciele małych prywatnych punktów sprzedaży, takich jak kioski i saloniki prasowe. Nasza oferta ma pomóc tym przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego interesu, gdyż daje im szansę na większe przychody i zapewnia lepsze standardy funkcjonowania. Ma też ich chronić i wyróżnić poprzez przynależność do rozpoznawalnego brandu – mówi wiceprezes Kolportera Grzegorz Fibakiewicz. – Traf Press to pierwsza w Polsce franczyza, która obejmuje prywatne kioski i saloniki prasowe – podkreśla.

Na czym polega współpraca w ramach sieci Traf Press? Właściciel kiosku czy saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Uiszcza ponadto jednorazową opłatę licencyjną (399 zł netto), która pokrywa koszty wizualizacji kiosku. Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logiem TRAF PRESS.

– Warunki współpracy są bardzo korzystne – zauważa wiceprezes Fibakiewicz. – Nasi klienci mogą liczyć na dodatkowe przychody ze sprzedaży z tytułu zakupów dokonywanych w Kolporterze i u innych wskazanych dostawców, a także na prowizję za działania marketingowe i promocyjne, prowadzone w sieci Traf Press. Dzięki temu mogą w ciągu miesiąca osiągnąć dodatkowy przychód w wysokości około 1 000 zł netto.

Wśród innych licznych korzyści dla przedsiębiorcy przystępującego do sieci Traf Press trzeba wymienić wsparcie marketingowe, udział w programach konsumenckich, możliwość wprowadzenia dodatkowych usług czy stałą opiekę ze strony przedstawiciela handlowego.

Zaproponowana przez Kolportera forma współpracy wzbudziła duże zainteresowanie przedsiębiorców. Sieć wystartowała 1 lutego br., obecnie pod brandem Traf Press działa już ponad 150 prywatnych kiosków, saloników prasowych i małych sklepów na terenie całej Polski. 50 nowych umów zostało już podpisanych, a do końca bieżącego roku Kolporter planuje podpisać 200 kolejnych.
Szczegółowe zasady współpracy w ramach sieci Traf Press można znaleźć na stronie www.trafpress.pl

Biuro Prasowe Kolportera

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter
http://www.kolporter.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl