Transmisja na żywo z BMW BERLIN-MARATHON realizowana systemem Sony Virtual Production


Transmisja na żywo z BMW BERLIN-MARATHON realizowana systemem Sony Virtual Production
2019-10-08
Firma Sony poinformowała o udanym wykorzystaniu swojego rozwiązania Virtual Production na jednym z największych europejskich wydarzeń sportowych: BMW BERLIN-MARATHON.

Rozwiązanie to wchodziło w skład nowego bezprzewodowego systemu organizacji pracy, który powstał przy współudziale firm Deutsche Telekom i Infront Productions.

 

Chmurowe rozwiązanie Sony do transmisji obrazu na żywo pozwoliło firmie Infront Productions niewielkim kosztem relacjonować na żywo w mediach społecznościowych październikowy maraton BMW w Berlinie — a przy tym usprawnić własną pracę i dotrzeć do nowych widzów na całym świecie. 

 

Obsługa wydarzeń sportowych rodzi wiele wyzwań. Ich przezwyciężanie bywa bardzo kosztowne, zwłaszcza gdy pojawia się konieczność transportowania dużych ilości sprzętu w różne miejsca. Dzięki zastosowaniu chmurowego miksera Sony Virtual Production firma Infront Productions mogła posłużyć się smartfonami Sony Xperia i zyskać nowe możliwości kontaktu z kibicami, optymalizacji zasobów i skrócenia przygotowań do pracy.

 

— W produkcji zachodzą wyraźne zmiany — mówi Peer Seitz, dyrektor działu produkcji w Infront Productions. — Kiedyś, żeby obsłużyć wydarzenie, zabieraliśmy na nie ośrodek przetwarzania danych, na przykład w postaci wozu transmisyjnego. Dziś przybliżamy wydarzenia do ośrodków przetwarzania danych: przenosimy się do chmury i przesyłamy materiał przez Internet. Podczas BMW BERLIN-MARATHON posłużyliśmy się rozwiązaniem Sony Virtual Production. Wdrożona przez nas konfiguracja zapewnia elastyczność w dysponowaniu zasobami, a w przyszłości pozwoli realizatorom produkcji (transmisji) na pracę z dowolnego miejsca.

 

— Użytkownicy mają coraz większy udział w centralnych produkcjach, głównie poprzez serwisy społecznościowe. Rozwiązania chmurowe, takie jak Virtual Production, umożliwią nam odbiór materiałów wideo nadsyłanych spontanicznie przez kibiców z całego świata. Jest to dla nas zupełnie nowy sposób utrzymywania kontaktu z widzami. Dzięki niemu relacje z wydarzeń sportowych wkraczają na nowy poziom.

 

— Widzowie w coraz większym stopniu pragną spersonalizowanych przeżyć — dodaje Tiana Trumpa, menedżer produktu 5G w Deutsche Telekom. — Aby zwiększyć lojalność takich odbiorców, można na przykład włączyć do produkcji ich wysokiej jakości nagrania , zrobione smartfonami. Deutsche Telekom pragnie stworzyć firmom producenckim taką możliwość poprzez zapewnienie sieci o odpowiednich właściwościach. 

 

— W Sony stale się zmieniamy i reagujemy na sytuację na rynku — mówi Stuart Almond, dyrektor jednostki Intelligent Media Services. — Jesteśmy też świadomi nieustannej ewolucji zwyczajów widzów. Pojawia się więc zapotrzebowanie na rozwiązania oparte na chmurze, które pomogą twórcom treści w dotarciu do widza, gdziekolwiek się on znajduje.

 

— Obserwując rynek, stworzyliśmy rozwiązanie Virtual Production. Cieszy nas sposób, w jaki używała go firma Infront Productions. To udane zastosowanie utoruje drogę zupełnie nowym sposobom produkcji programów sportowych i zdobywania lojalnych kibiców. Jesteśmy dumni, że mamy w tym swój udział.

 

Virtual Production jest częścią rozwiązania Intelligent Media Services, na które składają się otwarte technologie i usługi umożliwiające rejestrowanie, przetwarzanie i dostarczanie materiału — ze zwiększaniem wartości na każdym etapie procesu.

 

- KONIEC -

 

 

 Informacja o Sony Corporation

Sony Corporation to firma twórczej rozrywki opartej na solidnych fundamentach technologicznych. Działając na rynku gier, serwisów sieciowych, muzyki, filmów, elektroniki, urządzeń półprzewodnikowych i usług finansowych, Sony stawia sobie za cel wypełnianie świata emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.sony.net/

 

Informacja o Sony Professional Solutions

Sony Professional Solutions, będące częścią Sony Corporation, pomaga profesjonalistom w urzeczywistnianiu ich wizji poprzez uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Firma Sony doskonale łączy innowacyjne technologie z dogłębną znajomością branży. Współpracuje z podmiotami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, sportu, służby zdrowia, biznesu, edukacji i produkcji filmowej, by dostarczać swoim klientom najlepsze na rynku, rozwojowe rozwiązania. Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz kompetencji, produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy i inspiracji dla klientów.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl