True Games zapowiada daty premier swoich flagowych produkcji
True Games, wchodzący w skład Rodziny Movie Games producent gier o szeroko pojętej tematyce ulicznej, zaprezentował plan publikacji swoich flagowych produkcji: Night Club Manager: Violet Vibe oraz gry o roboczym tytule Project Castle.
True Games, wchodzący w skład Rodziny Movie Games producent gier o szeroko pojętej tematyce ulicznej, zaprezentował plan publikacji swoich flagowych produkcji: Night Club Manager: Violet Vibe oraz gry o roboczym tytule Project Castle. Pierwszy z nich ukaże się już w lutym 2022 roku, a drugi w czerwcu przyszłego roku. Za development obu produkcji odpowiada trójmiejski zespół Flint Arts. Zarząd zapewnia, że prace nad oboma tytułami przebiegają szybciej niż zakładano.
W ramach Night Club Manager: Violet Vibe gracz wcieli się w postać właściciela klubu nocnego i stworzy go od podstaw. Do jego zadań będzie należało m.in. zaaranżowanie wnętrz klubu oraz wybór odpowiedniej muzyki, która będzie rozgrzewać atmosferę i zachęcać do tańca. To właśnie gracz zdecyduje, które tancerki będą pracować w jego lokalu. Ponadto będzie decydować, kto może się bawić w klubie. Agresywne osoby będą musiały szukać innych planów na wieczór.
- Prace nad grami, których wykonawcą jest Flint Arts przebiegają szybciej niż oczekiwaliśmy. W przypadku Night Club Manager Trójmiejski zespół cały czas “dowozi” wszystkie milestone’y, a prace deweloperskie są na bardzo zaawansowanym etapie. Również szybciej od oczekiwań rozpoczęto prace nad Project Castle, które pozwoli graczom przeżyć prawdziwą ucieczkę z więzienia. Przy tym tempie prac pierwsza z nich trafi na rynek już w lutym, natomiast druga zaledwie 4 miesiące później – komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games oraz prezes True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal).
W ramach gry o roboczym tytule Project Castle. Gracz wcieli się w postać osadzonego w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Wykorzystując znajomości i wewnętrzne układy będzie próbował wydostać się z więzienia. Ucieczka może okazać się skomplikowana, a gracz będzie musiał wykazać się kreatywnością i sprytem, żeby pozostać przy życiu. Realizm rozgrywki gwarantuje zastosowanie techniki FPP, która pozwala na odgrywanie immersyjnych scenariuszy.
- True Games to jedna z dynamiczniej rozwijających się spółek z Rodziny Movie Games. Opublikowany dzisiaj harmonogram premier oraz ogłoszony niedawno plan połączenia pokazują, że Spółka jest świetnie zarządzana, a przyszły rok będzie dla niej przełomowy – komentuje Dariusz Wais, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal).
31 sierpnia br. Spółka uzgodniła oraz zatwierdziła plan połączenia z notowaną na NewConnect spółką True Games Syndicate S.A. (dawniej K&K Herbal Poland S.A.). Plan połączenia zawiera dalsze etapy działań oraz zaktualizowane wyceny obu Spółek, zgodnie z którą wszystkie akcje True Games S.A. są warte 15,0 mln zł, natomiast akcje True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal) zostały wycenione na 15,2 mln zł. W kolejnym kroku akcjonariusze spółek zdecydują o zatwierdzeniu połączenia oraz warunków emisji połączeniowej.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|