2021-08-02
Większość firm stoi przed podobnymi wyzwaniami. Jak skutecznie zarządzać czasem pracy? Jak najlepiej obsługiwać klientów? Gdzie tych klientów szukać? Spółka PlanMyDeal SA odpowiada na te wyzwania tworząc platformę PlanMyDeal.com.
Serwis przeznaczony jest dla firm i ich klientów, to marketplace który umożliwia rezerwacje terminów online. To tutaj klienci mogą znaleźć wykonawców usług lub produktów, którzy dysponują czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. PlanMyDeal.com to narzędzie do zarządzania projektem, to także miejsce reklamy biznesu. Każda firma zarejestrowana na platformie pokazuje, że punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi.
PlanMyDeal umożliwia także outsourcing działu obsługi klienta przez usługę nazwaną Wirtualna Asystentka. Firma, która reklamuje się na portalu może korzystać z pracowników PlanMyDeal SA, którzy obsłużą portal w jej imieniu – skontaktują się z Klientem i oznaczą w kalendarzu ustalone terminy.
Coraz więcej firm stawia jakość obsługi klienta na pierwszym miejscu. Często opiera całą strategię budowania swojej przewagi konkurencyjnej na CX (Customer Experience) . Właśnie dlatego światowy rynek outsourcingu obsługi klienta rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku. Bardzo dużą popularność zyskują również platformy online do umawiania zleceń. Rynek tych usług do końca 2023 r. ma osiągnąć wartość aż 360 mln dolarów! To świetny moment, by w niego zainwestować. Taką okazję daje właśnie teraz PlanMyDeal SA
Serwis PlanMyDeal.com powstał w 2020 r., na bazie doświadczeń zespołu managerów i specjalistów, pod kierunkiem założyciela i CEO Tomasza Janasa. Eksperci zdobyli 15 letnią praktykę biznesową i wypracowali unikalną metodykę prowadzenia projektów. Doświadczony zespół stworzył już biznesy oparte na modelu abonamentowym generujące przychody blisko 10 mln zł przy zysku netto 1.5 mln zł.
8 czerwca ruszyła emisja pierwszych akcji spółki. Od samego początku spółka podaje konkrety emisji.
1) Stworzenie serwisu PlanMyDeal to część szerszej strategii. W ciągu 5 lat wokół spółki powstanie SSC (Share Service Center) czyli tzw. CUW (Centrum Usług Wspólnych dla biznesu). SSC to wiele usług (np. outsourcing IT, outsourcing księgowy, kadrowo płacowy) świadczonych przez jedną firmę dla sektora MŚP. To przede wszystkim jeden punkt kontaktu, koordynator i jedna faktura. Serwis PlanMyDeal.com jest częścią składową tego biznesu, portalem który będzie służył reklamie spółek w grupie i przyciągał kolejnych klientów. Dlatego w ciągu 5 lat do spółki PlanMyDeal SA zostaną wniesione aportem takie spółki jak IT Omega, OfOffice czy marka BinCost.com Dopiero po zakończeniu tego procesu spółka wejdzie na NewConnect.
2) Debiut spółki na NewConnect planowany jest maksymalnie do dnia 31.12.2025 roku. Wprowadzenie akcji Spółki do obrotu zorganizowanego uzależnione będzie od uwarunkowań rynkowych, aktualnej sytuacji Spółki i spełnienia wymogów wynikających z przepisów prawa i regulacji podmiotu zarządzającego tym rynkiem. Po wejściu na giełdę, inwestorzy będą mogli sprzedać swoje akcje, lub zachować je licząc na dalszy wzrost ich wartości. Głównym celem debiutu giełdowego jest ekspansja zagraniczna Spółki. Aby tego dokonać, finansowanie pozyskane podczas emisji spółka przeznaczy na dalszy rozwój oprogramowania, aplikację mobilną, marketing i reklamę serwisu.
3) W przypadku, jeżeli debiut na NewConnect nie dojdzie do skutku do dnia 31.12.2025 roku, PlanMyDeal SA planuje zaoferować inwestorom możliwość odkupu akcji. Akcje zostaną odkupione z co najmniej 6% zwrotem w skali roku, od ceny zakupu akcji w trakcie aktualnie prowadzonej emisji. Oferta wykupu zostanie przedstawiona inwestorom, jeżeli Spółka zrealizuje zakładane plany sprzedażowe i uzyska zgodę Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
4) PlanMyDeal SA została wyceniona przez niezależną firmę na 8mln zł (Pre-money valuation) Procent oferowany to 20% za 800.000 zł Jedynie przy pierwszej emisji możemy kupić akcje spółki za połowę ceny ujętej w wycenie.
5) Inwestując w PlanMyDeal SA na wczesnym etapie przez Beesfund.com można odebrać dodatkowo pakiet inwestorski i zyskać dodatkowe korzyści, m.in.:
• dostęp do grupy inwestorskiej (tylko przy pierwszej emisji!),
• 3 miesiące reklamy w serwisie PlanMyDeal i obsługi Wirtualnej Asystentki
• 3 zamknięte szkolenia o zarządzaniu czasem, projektami i obsłudze klienta.
Tomasz Janas, założyciel i CEO PlanMyDeal, zdecydował się na crowdinvesting, ze względu na możliwość zbudowania społeczności inwestorów, którzy staną się także użytkownikami systemu. Founder PlanMyDeal ma duże doświadczenie w prowadzeniu rentownych biznesów opartych na abonamentach, zarządza grupą firm. Jedną z nich jest IT Omega Sp. z o.o., która od 2011 r. dostarcza usługi informatyczne dla firm w Polsce, w Europie i na świecie. Ich klientami są m.in. klienci biznesowi banku Pekao, JSW, Volkswagen, Tchibo i grupa Omnicom. Przez markę BInCoSt, grupa oferuje wdrożenia systemów Business Intelligence, a przez itruster.pl usługi związane z bezpieczeństwem IT. Platforma PlanMyDeal jest więc kolejnym projektem o dużym potencjale. Inwestorzy w zamian za wpłaty otrzymują akcje PlanMyDeal S.A.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.