Trwa kampania nowych słuchawek TWS od marki Panasonic
Panasonic, jeden z liderów technologicznych na polskim rynku rozpoczał kampanię nowych słuchawek RZ-S500W. Kampania potrwa miesiąc i obejmuje szeroką współprace z influencerami, działania w digitalu oraz na social mediach.
Panasonic RZ-S500W, to w pełni bezprzewodowe słuchawki, które są świetną propozycją szczególnie dla ludzi aktywnych. Dzięki unikatowemu podwójnemu hybrydowemu systemowi redukcji szumów z aż 50 poziomami redukcji hałasu, słuchawki pozwalają na ich komfortowe użytkowanie niezależnie od miejsca. Z kolei dzięki poręcznemu etui słuchawki można ładować wszędzie, ciesząc się tym samym około 19 godzinami odtwarzania bez zbędnego okablowania. Do tej pory słuchawki zostały przetestowane przez kilka wybranych redakcji technologicznych, gdzie zebrały bardzo dobre recenzje. Na czas trwania kampanii zaplanowano również kolejne testy produktowe. Dokładna specyfikacja słuchawek jest dostępna na stronie internetowej producenta: https://www.panasonic.com/pl/consumer/sluchawki/douszne/rz-s500w.html
Za strategię i kreację kampanii oraz obsługę social media odpowiada They.pl, natomiast działania PR prowadzi agencja Big Picture