„Trzech Mistrzów Black Red White” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki


„Trzech Mistrzów Black Red White” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki
2018-08-13
Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów – mistrzów stolarstwa – jest wynikiem poszukiwania idei, która przekaże odbiorcom najważniejsze wartości marki.

Trzej Mistrzowie są trzonem najnowszej strategii komunikacji marki Black Red White. W ramach kampanii „Szkolne okazje", która wystartowała 9 sierpnia, możemy po raz pierwszy zobaczyć nie tylko sylwetki głównych bohaterów, ale poznać również najważniejsze wartości, którymi kierują się podczas codziennej pracy.


Przeczytaj również:

 „Trzech Mistrzów Black Red White" to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach TV nasi odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki - Black'a, Red'a i White'a, na których opieramy całą narrację. Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu - mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą Trzech Mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy. - dodaje Hubert Olczak, Marketing Manager Black Red White.

W premierowym spocie TV (30") Trzej Mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które idealnie odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Red'a trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje".

Autorem najnowszej platformy komunikacyjnej jest agencja Heart&Brain. W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje" emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30" i dwie 15") oraz radiowe. Wspierają ją billboardy sponsorskie w TV, kampania OOH, jak również działania digital. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, za działania digital odpowiada agencja Deloitte Digital, a działania PR koordynuje H+K Strategies.

BLACK RED WHITE

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży.

Już od ponad 25 lat Black Red White proponuje najbardziej rozbudowaną ofertę wyposażenia wnętrz dostępną na rynku - wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki - tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie czy jadalni.

W skład Grupy Kapitałowej wchodzi BLACK RED WHITE S.A. i 21 spółek zależnych, w tym 11 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, Węgrzech, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych w Polsce i za granicą.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HK
http://hkstrategies.com/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl