Twoje wybory dziś mają znaczenie jutro i za 40 lat


2012-07-23
Dobiegła końca kampania ING OFE. Dzięki specjalnej aplikacji, po wypełnieniu krótkiej ankiety i załadowaniu swojego zdjęcia, można było zobaczyć migawkę z roku 2052 ze sobą, jako jednym z głównych bohaterów.

Na potrzeby kampanii informacyjno - reklamowej ING OFE, została przygotowana specjalna aplikacja na stronie www.za40lat.pl.

Na podstawie odpowiedzi na zadane 4 pytania dobierany był film, w którym po załadowaniu swojego zdjęcia, Internauta grał główną rolę. Akcja filmu rozgrywa się w 2052 roku. W ramach promocji strony www.za40lat.pl pojawiły się billboardy m.in. na pracuj.pl, wp.pl, onet.pl, ale również miały miejsce mailingi do użytkowników poczty onet, wp, interia i o2. Kampania była także obecna na serwisach społecznościowych: facebook, nk.pl, czy demotywatory. Kampania rozpoczęła się 19 czerwca i trwała do 10 lipca, natomiast sama aplikacja była aktywna do 19 lipca. W trakcie 3 tygodni kampania miała 160 mln odsłon kreacji reklamowych, a samą stronę www.za40lat.pl odwiedziło 260 tys. użytkowników.

 

„Chcieliśmy skłonić Internautów do refleksji, jak wybory, których dokonujemy dziś, wpływają na nasze życie jutro… i za 40 lat. Staraliśmy się w sposób zabawny pokazać trzy możliwe kierunki w naszej przyszłości, migawkę z naszego życia w 2052 roku. Zwracaliśmy uwagę na to, że podejmowane przez nas decyzje, również te finansowe, mają ogromne znaczenie dla naszej przyszłości. Z przymrużeniem oka pokazaliśmy, jaka przyszłość może czekać lekkoducha, który żyje chwilą, a jaka osobę, która samodzielnie i racjonalnie dokonuje życiowych wyborów. Wyniki naszej kampanii wskazują, że takie działania cieszą się dużą popularnością wśród odbiorców” - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Media Communication Manager, odpowiadająca między innymi za komunikację marketingową ING OFE.

 

ING OFE został także partnerem wydania magazynu „Wprost” z listą 100 najbogatszych Polaków. Zgodnie z rankingiem przygotowanym przez „Rzeczpospolitą”, ING OFE osiągnął najlepsze wyniki inwestycyjne wśród funduszy emerytalnych za okres 30.03.2009 – 30.03.2012. Tym samym najlepiej zarobił na emerytury swoich klientów.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl