Tydzień z E3 w Hyperze


Tydzień z E3 w Hyperze
2011-06-16
W najbliższy weekend, od 17 do 19 czerwca, Hyper zaprasza na obszerną relację z tegorocznych targów E3 - jednej z największych imprez branży, która zrzesza gigantów świata gier wideo oraz wielbicieli wirtualnej rozrywki.

W ramach promocji rozpoczynającego się w piątek telewizyjnego wydarzenia ruszył czterodniowy konkurs internetowy,
w którym na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.


Electronic Entertainment Expo, znane również jako E3, to coroczna wystawa przemysłu gier wideo, która od lat odbywa się w hali Los Angeles Convention Center. W trakcie trzech dni targów prezentowane są długo wyczekiwane premiery gier oraz najnowsze technologie i gadżety, które w krótkim czasie podbiją rynek rozrywki. Co roku klimat imprezy podgrzewa obecność gwiazd kina oraz sportu, a także wyjątkowa forma prezentacji nowości, obfitująca m.in. w efekty pirotechniczne.


W ten weekend, od piątku 17 czerwca, do niedzieli 19 czerwca, w godz. 21:00 - 22:30, w Hyperze zostaną wyemitowane ekskluzywne relacje z E3, które pozwolą fanom wirtualnej rozrywki poczuć namiastkę uczestnictwa
w wystawie. Reporterzy Hypera zajrzą za kulisy show, a także przedstawią oraz skomentują najbardziej spektakularne wydarzenia tegorocznej edycji, m.in. premierę nowej konsoli stacjonarnej Nintendo Wii U, możliwości przenośnej konsoli Sony Vita, kontynuację słynnej gry z Larą Croft w roli głównej oraz nową odsłonę Battlefield.


Dla miłośników gier i nowinek technologicznych Hyper przygotował internetowy konkurs z wiedzy o targach. Trwająca cztery dni zabawa rozpoczęła się w poniedziałek, 13 czerwca. Na stronie konkurs-e3.hyper.pl użytkownicy trzy razy dziennie, do 16 czerwca, mają szansę wygrać atrakcyjne gadżety. W kolejnych trzech dniach, od 17 do 19 czerwca, fani cyberrozrywki będą mogli oglądać relacje telewizyjne oraz walczyć w konkursie SMS-owym o wyjazd dla dwóch osób na Gamescom - największe europejskie targi gier wideo.


Działania promujące weekend z targami E3 w Hyperze obejmują kampanię odsłonową na portalach gier oraz aktywności na Fan Page'ach Hypera
i ZigZapa na Facebooku.


Za realizację działań promocyjnych w Internecie odpowiadają agencja konsultingowa Intelligent Decisions Training Company oraz agencja marketingu i PR SpinHouse.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Hyper
http://www.hyper.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl