Tylko 100 koszulek limitowanej serii Baby-G do zdobycia


Tylko 100 koszulek limitowanej serii Baby-G do zdobycia
2011-12-06
Dla miłośniczek dynamicznego tańca i ekstremalnych sportów, a także zwolenniczek ekspresyjnych kolorów, marka CASIO Baby-G oraz firma Femi Pleasure zaprojektowała limitowaną serię koszulek sygnowanych logiem Baby G.

100 t-shirtów będzie można zdobyć w konkursach organizowanych przez Baby-G i jej partnerów.

 

 

 

Streetwear to styl fanek Baby-G – zegarków idealnych dla aktywnych dziewczyn pasjonujących się sportem wyczynowym czy freestyle`owym tańcem. To właśnie dla nich marka CASIO oraz polska firma Femi Pleasure zaprojektowała limitowaną serię koszulek, które będzie można wygrać w konkursach. Informacje o nich, można znaleźć na www.facebook.com/Casio.BabyG.

Kolekcja CASIO Baby-G jest damskim odpowiednikiem rozsławionej linii zegarków G‑Shock dla aktywnych mężczyzn. Litera G umieszczona w nazwie oznacza „grawitację”. Każdy zegarek obu serii poddawany jest szczegółowym testom (Drop-Test-Program), które sprawdzają wytrzymałość na wstrząsy i silne uderzenia. Serię cechują również żywe kolory i nowoczesne wzornictwo. Od 2010 roku ambasadorką Baby-G jest piosenkarka Ke$ha, która idealnie utożsamia się z filozofią marki. Intensywne kolory i wytrzymałość zegarków doskonale wpisują się w jej styl i dynamiczną osobowość.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kowalka

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl