Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na TY w pubach
8 czerwca ruszyła nowa kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty.
Tyskie w nowym spocie reklamowym, przy wtórze piosenki Marka Grechuty, świętuje powolny powrót rzeczywistości do normalności. Marka z nadzieją wypatruje lepszych dni, „dni których jeszcze nie znamy". Symbolem nowego otwarcia są przygotowania do sezonu, kiedy w spokoju będzie można nadrobić spotkania ze znajomymi, których brakowało w ostatnich miesiącach.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy zaplanowany na całe lato szereg działań związanych z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5000 lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie do przejścia na TY w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.
To kolejne działania brandu wspierające sektor gastronomiczny w trakcie pandemii. Od kwietnia, gdy obostrzenia spowodowały zamknięcie pubów i restauracji, Kompania Piwowarska odbierała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, a w zamian przekazywała świeże na nowe otwarcie (wartość piwa świeżego wyniosła nie mniej niż 5,6 mln zł).
Za przygotowanie kampanii odpowiadają Bardzo oraz GONG. Za reżyserię spotu - Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO films, zaś zakup mediów - Zenith.
Link do spotu: https://youtu.be/3xGLsI_0gaQ
Nadesłał:
tmpr
|