Udany pierwszy kwartał Volvo na światowych rynkach
Pierwszy kwartał 2017 r. to był dla Volvo czasem sporych wzrostów sprzedaży i zysku. Cały czas największym rynkiem dla szwedzkiej marki jest Europa, ale największe wzrost odnotowano w Chinach.
Region Azji i Pacyfiku odnotował wzrost na poziomie 16 procent w pierwszym kwartale sprzedając 32 872 samochody. Głównym motorem tego wyniku był rynek chiński, który jest dla szwedzkiej marki największym rynkiem tego regionu. W samych Chinach poziom sprzedaży wzrósł o 18,8 procenta (23 335 sprzedanych samochodów). Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się lokalnie produkowane modele – XC60 i S60L.
Sprzedaż w regionie EMEA również odnotowano wzrost sprzedaży, na poziomie 9,2 procent w porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku. W sumie we wszystkich krajach regionu samochody Volvo znalazły 78 820 nabywców. Najlepiej sprzedającymi się modelami był XC60 a także V90 i XC90.
Na kontynencie amerykańskim sprzedano 16 641 samochodów z czego 13,476 w Stanach Zjednoczonych. Najchętniej wybieranym modelem był XC90.
Nadesłał:
JK PR
|