United Label zaprezentuje datę premiery Eldest Souls na targach E3


United Label zaprezentuje datę premiery Eldest Souls na targach E3
2021-05-28
United Label, globalny wydawca gier podsumował wyniki za 2020 r. oraz zapowiedział ogłoszenie daty premiery nadchodzącej pozycji wydawniczej – Eldest Souls.

Gracze poznają dokładną datę premiery gry na największych corocznych targach branży gier na świecie E3, które odbędą się 12-15 czerwca w formule online. Jednocześnie rozpocznie się intensywna globalna kampania promocyjna tytułu. W minionym roku spółka odnotowała przychody w wysokości ponad 1 mln zł, przy zysku netto na poziomie 182 tys. zł. Całość ubiegłorocznych przychodów stanowiły wpływy ze sprzedaży pierwszej gry z portfolio wydawcy – Röki, na platformie PC i Nintendo Switch.

- Bardzo się cieszę, że możemy już konkretnie zapowiedzieć tak wyczekiwaną przez graczy i inwestorów informację. Trwają ostatnie prace nad grą, a na targach E3 podamy dokładną datę premiery Eldest Souls – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Eldest Souls to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Premiera gry będzie przeprowadzona na wszystkich kluczowych platformach w tym samym czasie. Wishlista, na dzisiaj, tego tytułu gromadzi blisko 100 tys. zainteresowanych graczy.

- Rok 2020 był dla United Label udany oraz niezwykle intensywny. W pierwszej połowie roku skupialiśmy się na działaniach budujących rozpoznawalność gry Röki zarówno w social mediach, jak i wśród społeczności graczy – komentuje Tomasz Litwiniuk. W drugiej połowie lipca ub. r. spółka przeprowadziła premierę Röki na PC, a w październiku 2020 r. na konsolę Nintendo Switch. Gra zebrała bardzo dobre recenzje zarówno od krytyków jak i graczy, a w marcu 2021 r. osiągnęła próg rentowności. Obecnie na wishliście grę ma ponad 126 tys. graczy.

- Jednocześnie prowadzone były prace zmierzające do przeprowadzenia subskrypcji akcji i wprowadzenia spółki na giełdę NewConnect, co miało miejsce już na początku 2021 r. W lipcu 2020 r. z sukcesem zakończyliśmy kampanie crowdinvestingową pozyskując od inwestorów 4,4 mln zł środków na dalszy rozwój dotychczasowych projektów oraz pozyskanie kolejnych tytułów do portfolio – podsumowuje prezes United Label.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

shhme

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl