Universal Agent SA weźmie udział w XIV edycji Targów Call Center World 2012 w Berlinie


2012-02-14
Universal Agent po raz pierwszy wystąpi ze swoim stoiskiem podczas międzynarodowych targów Call Center World 2012. Swoje rozwiązania zaprezentuje w Berlinie wraz z partnerem, firmą Lettel.

Hasłem przewodnim udziału Universal Agent w targach CCW w Berlinie jest „Poland safe place for unsafe Times”.

Mimo pogłębiającego się kryzysu biznes w Polsce doskonale się rozwija. Właśnie to chcemy pokazać międzynarodowej publiczności – komentuje Marek Kozioł, prezes Universal Agent. – Rozwiązania naszej firmy są jednym z dowodów na dobrą kondycję polskiej gospodarki. Mamy wiele nowych pomysłów, zapał do pracy i mnóstwo pozytywnej energii. I taki wizerunek polskiego biznesu pokażemy w Berlinie.

Tematem przewodnim całej tegorocznej, już XIV edycji Targów Call Center World 2012 będzie hasło „Customer Service reinvented”. Udział w imprezie potwierdziło już 7600 uczestników.

Udział Universal Agent w tej edycji targów Call Center World jest realizacją strategii firmy, a tematyka tegorocznego spotkania jest nam bardzo bliska. Jedną z kluczowych zasad przyświecających naszej pracy jest dbałość o relacje z naszymi klientami i reagowanie na ich potrzeby, które odkrywamy dzięki prowadzeniu z nimi nieustannego dialogu – mówi Marek Kozioł. – Na pewno berlińskie targi przyniosą odpowiedzi na wiele pytań dotyczących obsługi klienta, m.in. w kwestii poprawienia jakości komunikacji z klientami czy w kwestii etyki oraz wartości sfery prywatności w epoce cyfryzacji.

Stoisko Universal Agent SA będzie można odwiedzić w hali dla nowych wystawców (3A5a) w dniach 27.02.2012-01.03.2012.

Targi Call Center World co roku skupiają liczne grono wystawców i klientów z całego świata, zainteresowanych rozwiązaniami teleinformatycznymi dedykowanymi dla branży call center.

Targi Call Center World 2012 to najlepsza branżowa impreza networkingowa. Będzie ona okazją do wielu rozmów z ciekawymi sprzedawcami innowacyjnych technologii i rozwiązań w branży call center, a także szansą na pokazanie naszych praktyk i doświadczeń z klientami. Będzie to również idealne miejsce do spotkania z obecnymi partnerami oraz okazja do pozyskania nowych – komentuje Marek Kozioł.

Więcej o Call Center World na stronie http://www.callcenterworld.de/en/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Universal Agent
http://universalagent.pl/pl/Home

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl