UPS Economy w Polsce


UPS Economy w Polsce
2020-02-04
UPS UŁATWIA EKSPORT MAŁYM POLSKIM PRZEDSIĘBIORSTWOM I E-SPRZEDAWCOM DZIĘKI ROZSZERZENIU NOWEJ USŁUGI

·         Usługa UPS® Economy umożliwiająca eksport do najważniejszych lokalizacji na całym świecie jest już dostępna dla klientów w Polsce, Belgii, Hiszpanii i we Włoszech. W planach jest objęcie nią kolejnych rynków.

·         Zgodnie z prognozami w 2022 r. sprzedaż za granicę będzie stanowić 20% rynku e-commerce. Nowa usługa pozwoli firmom zaspokoić rosnący popyt globalny.

·         Ekonomiczna usługa wysyłki za granicę została stworzona, by zapewnić małym i średnim przedsiębiorstwom elastyczność i widoczność przesyłek w przystępnej cenie.

 

Bruksela, 4 lutego 2020 r.Firma UPS (NYSE:UPS) ogłosiła rozszerzenie usługi UPS® Economy w Europie. Usługa, która została wprowadzona w ubiegłym roku, jest teraz dostępna dla klientów w Polsce, Belgii, Hiszpanii, i we Włoszech, a wkrótce także i w innych krajach. Usługa zapewnia przedsiębiorstwom korzystną cenowo i efektywną opcję dostawy towarów do klientów spoza Unii Europejskiej (UE).

 

„Przewiduje się, że w 2022 roku transgraniczna sprzedaż internetowa będzie stanowić 20% rynku e-commerce, a nasze badania pokazują, że już 68% klientów online robi zakupy w sklepach zagranicznych” — powiedział Abhijit Saha, wiceprezes ds. marketingu UPS Europe. „Nasza usługa UPS Economy jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na lekkie i małogabarytowe wysyłki za granicę. Jest to rozwiązanie przystępne cenowo dla firm chcących świadczyć swoje usługi e-commerce na nowych rynkach na całym świecie, co więcej, usługa pomoże naszym mniejszym klientom rzucić wyzwanie wielkim międzynarodowym graczom”.

 

Według Komisji Europejskiej kraje UE wyeksportowały do reszty świata towary o wartości prawie 2 bilionów euro w 2018 r. Eksport pozwala przedsiębiorstwom dotrzeć do nowych klientów oraz zdywersyfikować przychody, by móc poradzić sobie z wahaniami koniunktury. Usługa UPS Economy przynosi korzyści firmom z segmentu B2C, które chcą eksportować towary do najważniejszych lokalizacji na całym świecie, ale czekały na bardziej opłacalną opcję wysyłki za granicę.

 

„Dzięki połączeniu konkurencyjnych stawek, tej samej usługi odbioru oraz inteligentnej globalnej sieci logistycznej, UPS ułatwia wysyłkę towarów za granicę i czyni ją bardziej opłacalną. Rozszerzenie usługi UPS Economy na niektóre spośród największych rynków e-commerce w Europie wpisuje się w nasze długofalowe działania mające na celu zapewnienie małym przedsiębiorstwom dostępu do niezawodnych usług o tej samej jakości, jaką oferujemy naszym dużym klientom” — dodał Saha.

 

Usługa UPS Economy została wprowadzona w lipcu 2019 roku i zapewnia klientom elastyczność, widoczność przesyłek oraz możliwość ich śledzenia w serwisie UPS.com, jak również wygodę i niezawodny dostęp do globalnej sieci logistycznej UPS.

 

Więcej informacji na temat usługi UPS Economy można znaleźć tutaj.

 

Firma UPS ogłosiła ostatnio istotne uaktualnienie strony internetowej ułatwiające przygotowywanie przesyłek międzynarodowych dla klientów małych i średnich przedsiębiorstw w 116 krajach. Zmiany na stronie będą realizowane etapami w ciągu bieżącego roku – pozwolą one uprościć prowadzenie działalności eksportowej dzięki wsparciu klientów podczas całego procesu i udostępnieniu informacji o ostatecznych kosztach, łącznie z opłatami za cło i podatkami. Usprawnienie pomoże nadawcom przekazywać klientom informacje o wszystkich dodatkowych kosztach przed nadaniem przesyłki i zapewni bardziej intuicyjny proces tworzenia przesyłek międzynarodowych wraz ze wskazówkami dotyczącymi dokumentacji i handlu transgranicznego.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SolskiComms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl