Usługa Consierge Volvo działa już w San Francisco
Już niebawem kierowcy Volvo będą mogli za pomocą aplikacji zamówić tankowanie auta, jego umycie lub serwis, którego dokona specjalny consierge. Obsługę auta będzie można zlecić na przykład podczas spędzania czasu w pracy.
Na razie ten pilotażowy program wykorzystujący możliwości systemu Volvo On Call ruszył już w San Franciso.
Już w listopadzie w San Francisco ruszył pilotażowy program Volvo obejmujący trzystu właścicieli modeli XC90 i S90. Szwedzki producent, po wnikliwych badaniach potrzeb klientów, postanowił uruchomić program, który sprawi, że codzienne życie kierowców stanie się łatwiejsze.
Umycie czy zatankowanie samochodu bez potrzeby tego, aby samemu jechać na stację - tak w skrócie można opisać nową usługę. Pozwoli to kierowcom zaoszczędzić czas, który trzeba poświęcić na te obowiązki. Taką pomoc można zamówić np. będąc w biurze, aby po wyjściu mieć czysty samochód z pełnym bakiem.
Proszę sobie wyobrazić, że przyjeżdżam do pracy tak jak codziennie, wychodząc z niej i wracając do domu mamy umyty i zatankowany samochód, a do tego jeszcze po przeglądzie. Taki rodzaj usług chcemy świadczyć naszym klientom. Nasze badania pokazały, że w ciągu tygodnia przeciętnemu użytkownikowi takie czynności zajmuje kilka godzin. Chcemy zwrócić ten czas kierowcom Volvo, którzy będą go mogli wykorzystać na przyjemniejsze rzeczy niż zwiedzanie stacji benzynowej, czy myjni – powiedział Björn Annwall, Senior Vice President, Global Consumer Experience at Volvo Car Group.
Nadesłał:
JK PR
|