VEGETA zajęła pierwsze miejsce w plebiscycie Laur Konsumenta 2025
Marka VEGETA ponownie została doceniona przez konsumentów. W XXI edycji konkursu Laur Konsumenta, marka zajęła pierwsze miejsce w kategorii przyprawy, a tym samym otrzymała złoty Laur Konsumenta 2025. Plebiscyt co roku wyłania najlepsze marki w danej kategorii.
Zdobyta nagroda świadczy o nieprzerywalnej popularności przypraw VEGETA wśród Polaków, którzy już od wielu lat używają ich w swoich kuchniach. Produkty marki dominują na rynku przypraw uniwersalnych, będąc symbolem niezawodności i kulinarnego sukcesu. Flagowym produktem w portfolio jest VEGETA Uniwersalna – unikalna mieszanka przypraw i warzyw
o wszechstronnym zastosowaniu. Natomiast w ofercie marki można znaleźć również przyprawy w płynie (np. nowa VEGETA Umami), kostki rosołowe, piramidki smaku, fixy czy też naturalne mieszanki przypraw do wielu potraw.
„Nagroda w plebiscycie konsumenckim to dla nas ogromne wyróżnienie i kolejny powód do dumy. Zwycięstwo świadczy o docenieniu unikalnego charakteru marki i potwierdza naszą silną więź z klientami. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że smak i jakość naszych produktów zostały przez nich docenione i tym razem” – mówi Joanna Ściebura, Brand Manager w Grupie Podravka (VEGETA).
Laur Konsumenta to prestiżowy konkurs konsumencki, którego celem jest wyłonienie
i nagrodzenie najbardziej rozpoznawalnych wśród klientów marek, ich produktów oraz usług. Organizatorem plebiscytu jest redakcja Stron Biznesu – dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej i Stron Rynku w Gazecie Wyborczej. Co roku sondowanych jest ponad 600 kategorii, a przyznawana nagroda jest zbiorczą rekomendacją ulubionych produktów klientów.
Nadesłał:
walk_pr
|