Veracomp nagrodzony w konkursie partnerskim Jabra


2012-03-13
Tegoroczny tytuł Partnera Roku marki Jabra w regionie EMEA otrzymała firma Veracomp
Jabra, producent innowacyjnych zestawów słuchawkowych, w ramach programu Jabra WIN, postanowiła nagrodzić całoroczną pracę swoich partnerów. Podczas konferencji, która odbyła się w dniach 25-27 stycznia
w Rzymie, ogłoszono wyniki konkursu partnerskiego. Zwycięzcą i Partnerem Roku 2012 marki Jabra w regionie EMEA została firma Veracomp.

„Organizując konkurs zależało nam na docenieniu efektywności działań partnerów Jabry w Polsce oraz w całym regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wyniki, jakie wspólnie udało nam się osiągnąć w roku 2011, stanowią najlepsze potwierdzenie skuteczności naszej strategii partnerskiej” – powiedział Gregor Kniper, Regionalny Dyrektor Zarządzający CC&O Jabra.

Ubiegły rok zarówno Jabra, jak i jej partnerzy zakończyli z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w regionie EMEA. Taki sukces firma upatruje w swojej szerokiej ofercie rozwiązań komunikacyjnych oraz ich zoptymalizowaniu pod kątem technologii komunikacji zintegrowanej (Unified Communications).

„Rosnąca popularność urządzeń mobilnych, jak tablety czy smartphony wpływa na coraz większe zainteresowanie firm koncepcją UC. Satysfakcjonujące wyniki Jabry to efekt idealnego wpisania naszego portfolio sprzętów w potrzeby klientów. Wielofunkcyjne zestawy słuchawkowe to ważny element strategii komunikacji zintegrowanej w firmach oraz efektywne narzędzie pracy zdalnej” – wyjaśnił Kniper.

W styczniowej konferencji w Rzymie uczestniczyło ponad 200 partnerów marki Jabra z obszaru EMEA oraz sponsorzy, w tym Avaya oraz Microsoft. Podczas spotkania oprócz przyznania nagród, dyskutowano także o dalszym rozwoju strategii partnerskiej firmy Jabra oraz możliwościach biznesowych w poszczególnych regionach.

„Pozycja rynkowa Jabry to w dużej mierze intensywność działań w ramach sieci partnerskiej. Dlatego też wciąż podejmuje nowe inicjatywy w celu jej udoskonalania.
W zeszłym roku uruchomiliśmy Program Partnerski Jabra WIN, który jest podstawą budowania relacji pomiędzy marką Jabra, partnerami a jej klientami. Wierzymy w jego  powodzenie i mamy nadzieję, że pozwoli na dalszą ekspansję firmy i wzrost jakości kontaktów pomiędzy partnerami a klientami” – poinformował Gregor Kniper, Regionalny Dyrektor Zarządzający Jabra.

Więcej informacji na temat Programu Partnerskiego Jabra WIN znajduje się na stronie www.jabra.com/partners
Jeśli chcesz zostać Partnerem Jabry i przyłączyć do Programu Partnerskiego Jabra WIN odwiedź stronę www.jabra.com/jabrawin

Jabra to marka firmy GN Netcom – wiodącego producenta w zakresie innowacyjnych zestawów słuchawkowych. GN Netcom zatrudnia na świecie ok. 850 pracowników i posiada szeroką sieć sprzedaży. Pod marką Jabra oferuje szeroki wybór bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i samochodowych zestawów głośnomówiących, a także przewodowych i bezprzewodowych rozwiązań dla centrów kontaktowych oraz biur. GN Netcom stanowi jednostkę zależną firmy GN Store Nord A/S. Więcej informacji: www.jabra.pl

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Jabra GN Netcom A/S
http://www.jabra.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl