VIVO! Lublin powiększa ofertę modową


VIVO! Lublin powiększa ofertę modową
2021-12-10
Mimo końca roku VIVO! Lublin nie zwalnia tempa. Dzięki otwarciu dwóch nowych salonów - Mango oraz Kubenz - powiększeniu uległa oferta modowa, dodatkowo wzmocniona propozycją Many Mornings. Po relokacji ruszył także salon Giacomo Conti. Pojawiły się również świąteczne atrakcje i eventy.

Nowi najemcy to ponad 600 m kw. modowych propozycji, zlokalizowanych na poziomie 0 obiektu.

Salon pierwszej z nowości, międzynarodowej marki Mango, oferuje wysokiej jakości odzież i akcesoria dla aktywnej, młodej, miejskiej klientki podążającej za najnowszymi trendami, podkreślające indywidualny styl i charakter. Znajdziemy tu także dział Kids” z odzieżą dla dzieci.

Propozycja kolejnego nowego salonu, który zawitał do lubelskiego VIVO!, dedykowana jest nowoczesnemu, dynamicznemu mężczyźnie, ceniącemu elegancję połączoną z wysoką jakością wykonania. Kolekcje Kubenz to zarówno klasyczne stylizacje, jak i casualowe, nieformalne rozwiązania. Wszystkie sygnowane są znakiem „polskie krawiectwo”.

Oferta trzeciego nowego najemcy lubelskiego obiektu, wyspy handlowej Many Mornings, redefiniuje rolę skarpetek w życiu codziennym. Pokazuje, że zamiast pilnować sztywnych zasad, można zacząć je łamać, a kolorowe i niebanalne skarpetki nosić nawet do eleganckich stylizacji.  

Grono najemców, którzy ostatnio powiększyli segment mody w VIVO! Lublin, dopełnia salon Giacomo Conti. Po remodelingu i relokacji od połowy listopada działa na poziomie 0 obiektu. Oferuje on klasyczną, elegancką odzież męską oraz obuwie, a także wszelkiego rodzaju dodatki.

- Dzięki nowym najemcom skutecznie realizujemy nasze plany związane z powiększaniem kategorii modowej. Proponujemy klientom kolejne wyjątkowe miejsca, oferujące odzież i akcesoria zarówno dla miłośników klasyki, jak i szukających najnowszych, sezonowych trendów. Konsekwentnie wzmacniamy poszczególne elementy tenant-mix, by każdy z odwiedzających VIVO! znalazł coś dla siebie. Ponadto w okresie przedświątecznym organizowane są tu eventy i akcje posprzedażowe, stanowiące dodatkową zachętę do wizyty w naszym centrum handlowym - podkreśla Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl