Volvo Cars rozwija usługi connected i przedstawia odświeżony interfejs w nowym Volvo XC60
Volvo Cars wprowadzi szereg aktualizacji i zmian do usług z obszaru „connectivity” w swoich samochodach. Zmiany będą także dotyczyły systemu Sensus, który za pomocą ekranu dotykowego daje dostęp do wszelkich funkcji systemowych auta, ale także do usług i aplikacji.
Szwedzki producent zmienił szatę graficzną systemu Sensus i całego interfejsu użytkownika. Zmiany wprowadzono w nowym XC60 i wszystkich modelach serii 90. System Sensus będzie teraz bardziej użyteczny, czytelny, przejrzysty, a także po prostu ładniejszy.
W Volvo przyświeca nam filozofia “design around you”. Uczymy się od naszych klientów i chcemy, aby to co tworzymy było dla nich przyjazne. Zmieniliśmy system Sensus tak, aby był bardziej logiczny i prostszy w obsłudze. Najważniejsze zmiany dotyczą samej nawigacji, ponieważ jest najczęściej używana i stanowi główny element, z którego najczęściej korzystają nasi klienci – powiedział Ödgärd Andersson szef działu oprogramowania i elektroniki w Volvo Car Group.
Nowa aplikacja Volvo On Call będzie dostępna także jako aktualizacja dla wszystkich modeli wyposażonych w system Volvo On Call od roku modelowego 2012. System Sensus z nowym interfejsem będzie dostępny w nowym XC60 i w nowej serii 90. Samochody serii 90, które już trafiły do klientów będą miały zaktualizowane oprogramowanie podczas najbliższej wizyty serwisowej.
Funkcjonalność Volvo On Call była pierwszym programem telematycznym w branży motoryzacyjnej stworzonym w 2001 roku. Pierwotna idea tego systemu zakładała, że podczas zdarzeń drogowych będzie on informował automatycznie służby ratunkowe, miał także pomagać przy wezwaniu pomocy drogowej i pomóc namierzyć pojazd w przypadku kradzieży.
Przez lata, Volvo rozbudowało funkcjonalność dodając wiele funkcji connectivity i umożliwiło zdalną kontrolę pojazdu.
Nadesłał:
JK PR
|