VOLVO rusza z e- fakturą
Firma Volvo Auto Polska Sp. z o.o. dołączyła do grona klientów BillBird SA. i rozpoczęła korzystanie z faktur elektronicznych. Marka – synonim bezpieczeństwa i solidności postawiła na rozwiązanie niosące jej wartości, które sama oferuje swoim klientom.
Faktura elektroniczna to rozwiązanie, które pozwala optymalizować procesy biznesowe i oszczędzać. Te dwa argumenty przekonały do odejścia od faktur papierowych jednego z najbardziej znanych przedstawicieli branży motoryzacyjnej w Polsce - firmę Volvo Auto Polska Sp. z o.o. - Zależało nam na tym, aby przyspieszyć obieg dokumentów w naszej firmie i zredukować koszty fakturowania. Oba te cele zamierzamy osiągnąć przy współpracy z firmą BillBird SA. w ramach projektu e-faktury - mówi Rafał Górzyński manager odpowiedzialny w Volvo za wdrożenie projektu.
Specyficzne warunki panujące w branży motoryzacyjnej oraz charakter relacji biznesowej pomiędzy importerem a dealerami marki pozwoliły firmie Volvo Auto Polska Sp. z o.o. przejść na elektroniczne fakturowanie szybko, przy jednoczesnej całkowitej rezygnacji z faktur papierowych. - Nasi dealerzy są świadomi korzyści, które elektroniczne fakturowanie niesie dla nich. Zarówno nam, jak i im bardzo zależało na usprawnieniu procesu obiegu dokumentów w firmie. E- faktura pozwoli wyeliminować proces wysyłki faktur pocztą lub kurierem, a nasi dealerzy będą mogli otrzymać fakturę w kilka sekund po jej wystawieniu. To dla nas wszystkich ogromna oszczędność czasu - mówi Rafał Górzyński. Oszczędności płynące z wprowadzenia elektronicznych faktur w rozliczeniach pomiędzy firmą Volvo i jej dealerami również pojawią się szybko. - Skala oszczędności, jakie niesie elektroniczne fakturowanie, jest tym większa, im więcej odbiorców wyrazi zgodę na otrzymywanie e-faktur. Firma Volvo Auto Polska uzyskała taką zgodę od wszystkich swoich dealerów - mówi Marcin Wysocki, Wiceprezes BillBird SA.
Nadesłał:
Katarzyna Rąkowska
|