Volvo współpracuje z firmami z branży IT
Wszystkie nowe funkcje samochodów Volvo, zwłaszcza te z obszaru connectivity, mają na celu uproszczenie życia kierowców oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa.
Współpraca Volvo i Microsoft, poza Skype’m, obejmuje także inteligentnym osobistym asystentem – Cortana. Umożliwia on wydawanie komend głosowych, odpowiada na pytania, a nawet przewiduje preferencje użytkownika.
Volvo Cars szybko reaguje na zmiany, które się dokonują w dzisiejszym świecie. Ludzie wciąż są coraz bardziej mobilni i muszą mieć możliwość pracy będąc poza biurem, np. podczas podróży. Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy wdrożyć projekt telekonferencji Skype’owych w samochodach Volvo. Sami będziemy z tej opcji chętnie korzystać – powiedział Ben Canning, dyrektor zarządzający rozwojem produktów Skype for Business w firmie Microsoft.
Volvo współpracuje także z firmą Ericsson, która dostarcza rozwiązania bazujące na chmurze danych. Współpraca z tą firmą oraz z Microsoftem pozwala zaoferować klientom najnowsze funkcje i usługi w samochodach Volvo, z których mogą korzystać coraz liczniejsi klienci tej marki.
Nowe opcje komunikacji, jakie oferują współczesne Volvo to przełom niewidziany od lat. Na przełomie lat 80-tych i 90-tych pojawiły się w samochodach pierwsze zestawy telefoniczne ze zwykłą słuchawką. Następnie nastała era zestawów głośnomówiących Bluetooth. Teraz mamy nowe formy połączeń z kabiny samochodu z całym światem przy zachowaniu jak najniższego poziomu rozproszenia kierowcy – dodał Anders Tylman-Mikiewicz odpowiedzialny za projekty Consumer Connectivity Services w Volvo Car Group.
Nadesłał:
JK PR
|