W Warszawie rusza dziesiąta edycja akcji IKEA „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji”
IKEA Warszawa współpracuje z Towarzystwem Przyjaciół Dzieci - Oddziałem Mazowieckim W IKEA Warszawa rozpoczyna się dziesiąta już edycja kampanii „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji”, która ma ułatwić dostęp do nauki ubogim dzieciom na całym świecie.
Dodatkowo - dzięki współpracy IKEA Warszawa
z Towarzystwem Przyjaciół Dzieci - Oddziałem Mazowieckim, mieszkańcy Warszawy i okolic wspólnie z IKEA będą mogli wspierać dzieci ze środowisk lokalnych. Przedświąteczna akcja potrwa do 29 grudnia.
Pomagać dzieciom to zmieniać świat
Zbliża się czas, w którym można sprawić radość najbliższym i jednocześnie zmienić coś w życiu dzieci na całym świecie. Po raz kolejny, przedświąteczna kampania „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji” w sklepach IKEA, umożliwia i jedno, i drugie! Do 29 grudnia ze sprzedaży każdej pluszowej maskotki i książeczki dla dzieci, IKEA Foundation przekaże 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych przez UNICEF i organizację Save the Children na całym świecie. To jedno euro wystarczy, by kupić książki i materiały szkolne dla pięciorga dzieci!
Pluszaki dla dzieci w Warszawie. Bliski świat IKEA
IKEA Warszawa prowadząc akcję „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji” i wspierając dzieci z całego świata nie zapomina o dzieciach ze środowisk lokalnych. 1 euro pochodzące ze sprzedaży maskotek i dziecięcych książeczek, warszawskie sklepy IKEA przekażą do UNICEF, a zakupione przez klientów pluszaki, które zostaną wrzucone do specjalnej urny za kasami w sklepach IKEA Targówek i IKEA Janki, trafią do Towarzystwa Przyjaciół Dzieci - Oddziału Mazowieckiego - organizacji, która pomaga wyrównywać szanse w edukacji dzieciom pochodzącym z rodzin dysfunkcyjnych.
Wybór Towarzystwa Przyjaciół Dzieci nie jest przypadkowy. W sierpniu tego roku IKEA Targówek w pełni wyposażyła i umeblowała jedną ze świetlic na Targówku prowadzoną przez TPD. Zaaranżowana przez IKEA sala pełni teraz nie tylko rolę edukacyjną, ale też terapeutyczną. Wystrój i wyposażenie sali zachęcają do spędzania wolnego czasu
w świelicy - mówi Honorata Grzywacz, dyrektor świetlicy Towarzystwa Przyjaciół Dzieci przy ul. Ogińskiego 1a w Warszawie. W najbliższej przyszłości planowane jest kolejne wsparcie - wyposażenie kuchni oraz drugiej sali edukacyjnej. Mamy nadzieję, że dzięki zabawkom, które przekażemy z kampanii „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji” sprawimy dzieciom nie tylko radość, ale przyczynimy się również do tego, że chętniej będą korzystać z zajęć prowadzonych przez świetlicę – mówi Kamila Popławska z warszawskiego sklepu IKEA. Dlatego zachęcamy wszystkich do zakupu i przekazania maskotek na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci - dodaje Kamila Popławska.
Pluszaki dla edukacji. Daleki świat IKEA
Każdego roku przed Świętami Bożego Narodzenia IKEA, realizując kampanię „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, wspiera programy edukacyjne UNICEF i Save the Children dla dzieci w krajach rozwijających się. W ramach ubiegłorocznej akcji IKEA Foundation zebrała rekordową sumę 12,4 miliona euro, z czego aż ponad 85 tysięcy euro w Warszawie! Od momentu inauguracji kampanii w 2003 roku, IKEA Foundation zebrała już 47,5 miliona euro, pomagając
8 milionom dzieci z ponad 40 krajów na całym świecie w zdobyciu dobrego wykształcenia. Dzięki tym funduszom UNICEF i Save the Children mogły zwiększyć zasięg prowadzonych już programów edukacyjnych i projektów pilotażowych oraz zainicjować nowe działania na rzecz poprawy warunków w szkołach, dbając o przestrzeganie prawa dzieci do edukacji w Europie, Azji i Afryce.
IKEA, jej pracownicy oraz klienci, którzy wspierają kampanię „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, pomagają w realizacji ważnego celu. Przekazane fundusze umożliwiły nam zapewnianie dostępu do wysokiej jakości edukacji milionom dzieci, a dzięki Państwa pomocy w tym roku możemy osiągnąć jeszcze więcej” – powiedział John Winston, kierownik ds. partnerstw korporacyjnych UNICEF.
Akcja „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji”, która na terenie Warszawy prowadzona jest w sklepach IKEA Targówek i IKEA Janki rozpoczęła się 4 listopada i potrwa do 29 grudnia.
Więcej informacji na temat akcji udziela:
Kamila Popławska, Local Marketing Manager IKEA Targówek;
tel:+48 22 334 44 41; kamila.poplawska@ikea.com
Nadesłał:
PRinspiration
|