Wakacyjne nowości w ofercie Sony VAIO


2011-08-11
Sony stawia tego lata na promocję odświeżonych notebooków VAIO. Innowacje pojawiły się w seriach C, E, F oraz S. Producent położył nacisk na większą wydajność, mobilność i efektowne wzornictwo.

W ramach akcji „Lato pod znakiem VAIO” Sony wprowadza na rynek nowe odsłony swoich notebooków. Seria VAIO C (14,0”) zaskakuje kolorowym designem i „świecącą” obudową, VAIO E (15,5” oraz 17,3”) charakteryzuje zaawansowane przystosowanie do oglądania filmów na Blu-ray i atrakcyjne wykończenie. Laptopy serii F (16,0”) zostały wyposażone w specjalny przycisk trybu 3D, a biznesowe VAIO S (13,3”) w „inteligentny akumulator” i modem 3G.

VAIO C

W palecie kolorowych 14-calowych laptopów serii C pojawiły się dwa nowe, „świecące” modele z pomarańczową lub zieloną obudową (do wyboru jest także wersja niebieska, czerwona i biała). Nowatorski design polega na zastosowaniu przezroczystego i materiałowego wykończenia, spod którego wydobywa się światło. Ale VAIO C to nie tylko efektowne pudełko.

- Laptop automatycznie optymalizuje jasność ekranu i podświetlenia klawiatury odpowiednio do warunków oświetlenia. Wybrane modele dysponują hybrydową kartą graficzną, która włącza tryb energooszczędny lub o wysokiej wydajności, w zależności od wykonywanych zadań – mówi Rafał Zych, dyrektor handlowy sklepu Matrix Media, autoryzowanego przedstawiciela Sony.

Producent wyposażył ten model w kamerę internetową HD z przetwornikiem Exmor ze specjalnym czujnikiem CMOS Sony Exmor™, zapewniający wysoki kontrast i naturalne barwy. Jak zapewnia Sony, lepszy efekt można uzyskać jedynie podczas rozmowy twarzą w twarz.

VAIO E

Sony opisuje serię E jako produkt dla użytkowników rozpoczynających pracę z VAIO. Do wyboru są modele z ekranem 15,5 lub 17,3-calowym, dzięki czemu notebooki świetnie radzą sobie z odtwarzaniem filmów. Komputer posiada wyjście HMDI i jest zgodny z najnowszym standardem Bluetooth® 3.0, dzięki czemu może łączyć się bezprzewodowo z innymi urządzeniami. Dostępne są także modele z napędem Blu-ray i kontrastowym wyświetlaczem. Nowym rozwiązaniem, jakie Sony wprowadziło w większości swoich notebooków, są także specjalne przyciski: WEB (pozwalający na włączenie przeglądarki internetowej bez konieczności uruchamiania całego komputera) oraz ASSIST i VAIO (umożliwiające zaoszczędzenie czasu i zwiększenie wydajności pracy). Notebooki serii E odznaczają się także elegancką obudową, ułatwiającą przenoszenie i klawiaturą z wydzielonym blokiem numerycznym.

VAIO F

Największa innowacja przypadła jednak w udziale serii F. Te modele VAIO zostały wyposażone w wyświetlacz Full HD VAIO Premium o rozdzielczości 16,0" oraz przycisk trybu 3D, dzięki któremu można błyskawicznie doświadczyć trójwymiarowego efektu na ekranie swojego laptopa. Komputer obsługuje filmy i gry 3D z płyt Blu-ray Disc™.

- Do oglądania filmów i grania w trybie 3D potrzebne nam będą jedynie okulary z aktywną przesłoną. Tryb 3D w VAIO F pozwala także na przeglądanie w trójwymiarze zdjęć i zrobionych aparatami Cyber-shot™ i lustrzankami α przy użyciu funkcji Panorama 3D czy Sweep Multi Angle – dodaje Rafał Zych.

Poza tym, tryb 3D umożliwia otrzymanie z dwuwymiarowego obrazu (zapisanego na Blue-ray Disc lub zwykłym DVD) symulowanego efektu 3D.

VAIO S

Najnowszy model VAIO S to z kolei ultra-mobilna propozycja dla biznesmenów. Notebook o rozdzielczości ekranu 13” (33,7 cm) waży jedynie ok. 1,75 kg i ma 24 mm grubości. Jednak tym, co wyróżnia serię S, jest zastosowanie litowo-polimerowego, „inteligentnego akumulatora”. Jak wykazał test MobileMark®, w trybie energooszczędnym pozwala on na 7 godzin pracy. Ponadto istnieje możliwość dokupienia dodatkowego akumulatora, ładowanego niezależnie od komputera, który dostarcza energii na dodatkowe 7 godzin. VAIO S posiada także system Quick Boot, skracający czas uruchamiania zainstalowanego systemu Windows 7 nawet o połowę. Wybrane modele zostały wyposażone w modem 3G, pozwalający na korzystanie z szerokopasmowego Internetu (7,2 Mb/s) przy pomocy telefonii komórkowej.

Kinga Syrek



Matrix Media jest autoryzowanym przedstawicielem marek Sony i Sharp. Firma prowadzi sprzedaż w Internecie pod adresem www.matrixmedia.pl. Matrix Media posiada setki pozytywnych referencji wśród klientów. W asortymencie sklepu znajdują się m.in. kina domowe, telewizory, aparaty fotograficzne, kamery, konsole, akcesoria Sony i Sharp a także artykuły gospodarstwa domowego Electrolux, Zanussi, AEG, Indesit, Hotpoint oraz Beko.




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Matrix Media S.C
http://www.matrixmedia.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl