Walentynkowa zabawa i konkurs na profilu FRUGO
W Walentynki w sklepach sieci Tesco w całej Polsce pojawi się nowe zakochane FRUGO. Gorąca eksplozja nowego smaku już jest wspierana na profilu marki na portalu Facebook.
Konkursową promocję kolejnego smaku FRUGO poprzedziła akcja teaserowa, której celem było wzbudzenie zainteresowania fanów nowym smakiem. Butelkę skrywającą nowe czerwone FRUGO pokazano na profilu marki 5 lutego, zaś właściwa aplikacja konkursowa uruchomiona zostanie w najbliższą niedzielę, 12 lutego.
Zasady konkursu są proste. By wziąć w nim udział wystarczy napisać oryginalną Walentynkę, koniecznie zawierającą hasło „Ja Cię FRUGO”. Najciekawsze i najzabawniejsze miłosne wyznania nagradzane będą w stylu FRUGO: tyloma litrami czerwonego napoju, ile ważyć będą zwycięzcy!
Konkurs na profilu „FRUGO Wróć!” będzie trwać do 15 lutego. Za jego przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Lubię to.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|