Walk&Talk nominowana do Global Sabre Award


2011-09-06
Agencja PR Walk & Talk została nominowana do Global Sabre Awards 2011 - międzynarodowej nagrody public relations przyznawanej przez The Holmes Report. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni spośród zwycięzców North America, EMEA oraz uczestników Asia-Pacific Sabre Awards.

Walk & Talk została nominowana za działania komunikacyjne na Facebooku zrealizowane dla firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct. Wcześniej program ten został nagrodzony EMEA Sabre Award. Walk & Talk jest jedyną polską agencją, nie będącą członkiem międzynarodowej sieci nagrodzoną EMEA Sabre Award i nominowaną do Global SABRE Awards.

Global Sabre Awards zostaną przyznane w 30 kategoriach tematycznych a także dla Agencji Roku w kategoriach Global Corporate, Consumer, Public Affairs, Technology, Healthcare oraz Digital. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w Sintrze (Portugalia) 29 września br. podczas International Communications Consultancies Organisation Summit 2011. Global Sabre Award jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji.

Walk&Talk to agencja, która dostarcza kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w zakresie Product PR, Corporate Communications, Issue and Crisis Management, CSR oraz Social Media. Zespół agencji tworzą doświadczeni konsultanci, którzy swoją wiedzę wynieśli z najlepszych polskich i międzynarodowych agencji public relations. Do grona klientów agencji należą m.in.: Nikon, home.pl, pkt.pl, BPH TFI, Liberty Direct, Dove Men+Care, Rexona, Podravka.

Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Liberty Direct

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl