„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku


2019-01-14
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%. W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”.

To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na idei, że dzięki prostym zasadom oraz intuicyjnym produktom Getin Banku można łatwo i skutecznie stawiać czoło codziennym finansowym wyzwaniom.

 

- To kolejna kampania Getin Banku, której celem jest zachęcenie Polaków do myślenia o swojej przyszłości i odkładania pieniędzy. Chcemy ich przekonać, że „warto mieć coś na przyszłość”, a oszczędzanie – zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – ma sens. Przede wszystkim umożliwia realizację planów, tych bliższych i bardziej odległych, a także zapewnia spokój i bezpieczeństwo finansowe - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

 

W ramach kampanii, Getin Bank promuje czteromiesięczną „Lokatę na Nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku. Można na niej ulokować od 500 zł aż do 1 000 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje wyłącznie dla nowych środków, tj. nadwyżki powyżej salda na wszystkich kontach i depozytach w Getin Banku na dzień 6.01.2019 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Getin Banku. Aby z niej skorzystać należy jedynie wyrazić zgody marketingowe. Do promocji można przystąpić do 3 lutego br.

 

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz 
w internecie od 14 stycznia br. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć intensywne działania digitalowe z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Dodatkowo we wszystkich placówkach Getin Banku pojawią się materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.

 

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GetinBank

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~opiekunnestbank, 2019-01-29 15:41:43

    Szanowni Państwo, Nest Bank ma dla swoich Klientów kilka możliwości oszczędzania. Jedną z nich jest konto oszczędnościowe Nest Oszczędności, które pozwoli zabezpieczyć przyszłość rodziny poprzez bezpieczne pomnożenie kapitału. Każdy nowy Klient może liczyć na oprocentowanie 2,25% w skali roku do 50 tys. złotych (powyżej tej kwoty oprocentowanie wynosi 2,0% w skali roku). W naszej ofercie jest także konto Nest Rodzinne Oszczędności, które nie wiąże się z ryzykiem inwestycyjnym i kosztami administracyjnymi (w tym z opłatami za wcześniejsze zakończenie oszczędzania). Korzystając z Nest Oszczędności mogą Państwo uzyskać, oprócz tradycyjnych odsetek, dodatkową Premię za długość okresu oszczędzania i liczbę posiadanych dzieci. Oferujemy także szeroką gamę lokat bankowych dla Klientów Nest Banku oraz dla osób, które nie mają u nas konta bankowego. Więcej na stronie banku nestbank.pl

    Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

    Pozdrawiam,
    Opiekun Klienta Nest Bank
    nestbank.pl


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl