Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego


Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego
2012-03-05
Już w marcu rusza wielkanocna kampania Cukru Królewskiego. Jej celem będzie prezentacja cukrów wykorzystywanych przez konsumentów podczas pieczenia oraz zwrócenie uwagi na produkty innowacyjne. Działania reklamowe obejmą prasę konsumencką i branżową. Głównym bohaterem tegorocznej kampanii wielkanocnej będzie rewolucyjny i jedyny na rynku cukier puder w młynku. Jednocześnie promowane będą również: tradycyjny cukier biały, drobny cukier biały w kartonie z zakrętką, cukier do wypieków oraz produkty dekoracyjne - cukier perlisty i rafinada. Założeniem producenta Cukru Królewskiego dla kampanii jest przede wszystkim komunikowanie o szerokiej ofercie artykułów dedykowanych domowym wypiekom. Szczególnie wyróżnione zostaną również produkty innowacyjne, których opakowania wyposażone zostały w dodatki ułatwiające pracę w kuchni -miarka, dozownik czy młynek w zastępstwie niewygodnego sitka.

Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego obejmie reklamę w prasie konsumenckiej - „Przyjaciółka", „Pani Domu" oraz w prasie branżowej. Działania wsparte zostaną kampanią PR w prasie i w Internecie


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl