Wilkinson wybrał agencję Lubię to


Wilkinson wybrał agencję Lubię to
2011-10-10
Lubię to - Social Media Agency wygrała przetarg na półroczną obsługę marki Wilkinson. Umowa przewiduje działania na Facebooku oraz zarządzanie kanałem firmy w serwisie YouTube.

Od września Lubię to – Social Media Agency zajmuje się moderacją firmowej strony Wilkinson na Facebooku. Współpraca obejmuje również prowadzenie działań interaktywnych mających na celu wzmocnienie więzi i budowanie wizerunku marki Wilkinson w internecie. Najbliższe działania rozpoczną się już w październiku.

 

Fanpage Wilkinson Polska dostępny jest pod adresem: http://www.facebook.com/WilkinsonPolska

 

 

O firmie

Lubię to jest niezależną agencją specjalizującą się w obszarze social media. Korzystając z siły mediów społecznościowych, agencja kreuje kompletne, angażujące doświadczenia interaktywne. Misją Lubię to jest budowanie autentycznych i zaangażowanych relacji pomiędzy markami a ich fanami. Do grona klientów Lubię to należą między innymi: NIVEA, Starbucks, Pizza Hut, KFC, Sobieski, Big Star, PAYBACK, FLO.

Więcej informacji na http://www.facebook.com/lubietoagencja i http://www.lubietoagencja.pl

 
Kontakt dla mediów:
 
Agata Górnicka
Triple PR
ul. Leszno 8 lok. 28, 01-192 Warszawa
22 216 54 20
agata.gornicka@triplepr.pl
www.triplepr.pl 

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lubię to
http://www.lubietoagencja.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl