William Lawson’s podbija Internet


William Lawson’s podbija Internet
2012-07-25
Marka William Lawson’s szturmem zdobywa serca polskich konsumentów. Dzięki oficjalnej stronie internetowej oraz fan page’owi marki na portalu Facebook, miłośnicy smaku szkockiej whisky, mogą lepiej poznać ducha tego bezkompromisowego trunku.

Poznaj Williama

„Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości” – to motto, które przyświecało twórcy marki William Lawson’s od samego początku. Jego realizacja na wszystkich etapach produkcji whisky sprawiła, że jakość trunku jest doceniana przez konsumentów na całym świecie. Bursztynowa barwa oraz bogaty, pełny aromat stanowią o jego unikalnym charakterze. William Lawson’s to marka, która nie uznaje kompromisów i półśrodków, a ograniczenia i konwenanse dla niej nie istnieją.  Nic więc dziwnego, że whisky szybko zyskała pozycję lidera w swojej kategorii - to jeden z najchętniej wybieranych trunków wśród młodych, bezkompromisowych ludzi, którzy nie boją się wyrażać siebie i własnych poglądów. Nowoczesna marka, podążająca za najnowszymi trendami, zaprasza swoich fanów do aktywności oraz ekspresji swojej osobowości również w Internecie. Z filozofią marki William Lawson’s można zapoznać się pod adresem www.no-rules.pl oraz na jej oficjalnym profilu, który funkcjonuje na łamach portalu Facebook.

William Lawson’s? Lubię to!

William Lawson’s budzi zachwyt i uznanie. Jest ceniony i pożądany w towarzystwie. Bliższa znajomość z nim to prawdziwa przyjemność. Teraz, wystarczy odnaleźć profil Williama na Facebook’u i kliknąć „Lubię to!”, by dołączyć do grona jego przyjaciół i cieszyć się światem bez reguł. Pod adresem www.facebook.com/NoRulesGreatScotch na wszystkich fanów marki William Lawson’s czeka niezliczona ilość bezkompromisowych postów i zabawnych grafik. William jest bowiem zawsze na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami, które kręcą młodych ludzi. Ci, którzy w świecie „No Rules” zostaną na dłużej, mają również szansę na uczestnictwo w emocjonujących rozgrywkach sportowych. Stworzona dla miłośników szkockiego ducha walki aplikacja dostarczy rozrywki wszystkim, którzy kochają football w najlepszym wydaniu. Do zabawy zaprosić można zarówno przyjaciół, jak i wrogów – tych drugich pokonamy, zakładając im haka. Not fair? No rules!


Podłóż haka!


Oficjalny portal Williama to miejsce, w którym można dowiedzieć się jak, gdzie i dlaczego warto pić oryginalną whisky William Lawson’s. Nie znajdziemy tu jednak moralizatorstwa – William pozostawia nam dowolność. To marka, która wie i docenia fakt, że każdy ma swój własny, niepowtarzalny styl. Swój gust i charakter można wyrazić tu w niekonwencjonalny sposób. Wystarczy wejść w zakładkę „Podłóż haka”, by stworzyć własną wersję popularnego spotu reklamowego whisky William Lawson’s, nawiązującego w zabawny sposób do rytualnych, tradycyjnych prezentacji taneczno-wokalnych, czyli haka. To świetna okazja, by wykazać się własną kreatywnością i taktyką. Wszystkie spoty wyreżyserowane przez fanów marki William Lawson’s są dostępne w galerii i poddane ocenie internautów. Wyzwanie stworzenia spotu, który zostanie oceniony najwyżej, może podjąć każdy. Zwycięzca, by zdeklasować konkurencję, musi jednak wykazać się cechami charakterystycznymi dla marki William Lawson’s - niebywałą osobowością i bezkompromisowością. Zapraszamy!

www.no-rules.pl
www.facebook.com/NoRulesGreatScotch



Dossier

William Lawson’s to szkocka, która od lat budzi nieustający podziw w świcie whisky. Jej korzenie sięgają destylarni Macduff w Szkocji a swoją sławę zawdzięcza mężczyźnie, od którego wszystko się zaczęło. William Lawson odniósł niewiarygodny sukces, który bardzo szybko wykreował tą markę jako odważną w swojej kategorii. Niemałe znaczenie miało motto, którym kierował się William Lawson podczas całego swojego życia: „Żyj w zgodzie z samym sobą i namiętnie poszukuj bezkompromisowej jakości”. Wpływ jaki miało to na marką znalazł odzwierciedlenie w postrzeganiu jej jako śmiałej i innowacyjnej wśród scotch whisky. Nie sposób jednak nie wspomnieć także o doskonałym smaku Williama Lawon’sa, który zawdzięcza specjalnie wyselekcjonowanym whisky typu malt i grain, o owocowych nutach pochodzących z regionów Szkocji. To wszystko składa się na wyrazistą osobowość marki, która zachęca konsumentów do eksperymentowania i podążania za dewizą Williama Lawsona.

Wyłącznym dystrybutorem whisky William Lawson’s w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o. o.

Kontakt prasowy: Beata Grzybek, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa, Tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl