Wizerunek marek Zdrovitu w internecie odświeży Autentika
2012-10-04
Pięć marek produktowych i dwa serwisy korporacyjne Zdrovitu zyskają nowy wygląd dzięki współpracy spółki z agencją interaktywną Autentika. Pierwsze realizacje ujrzały już światło dzienne.
Kolejne kreacje online, oparte na strategii komunikacji zewnętrznej spółki i poszczególnych strategiach produktowych, są na etapie zaawansowanych prac.
Od kilku dni w internecie dostępny jest serwis Skrzypovity – www.skrzypovita.com.pl. Twarzą kampanii promocyjnej w TV - tego jednego z najbardziej znanych suplementów diety - była Anna Korcz.
Spośród innych produktów na uwagę zasługuje również reklamowany obecnie w mediach Granatapfel (www.granatapfel.pl) - seria pielęgnacyjnych kosmetyków dla kobiet. Do końca roku powstaną kolejne serwisy poświęcone m.in. największej gamie produktów magnezowych w Polsce.
Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o. to jeden z liderów na rynku suplementów diety w Polsce i w Europie. Ambicją koncernu jest stałe umacnianie wizerunku Zdrovitu jako marki najwyższej jakości, czego dowodem jest m.in. przyznanie godła "Teraz Polska" dla serii jej produktów.
Kontakt:
Bartosz Głowacki
tel.: +48 668 031 113
e-mail: bartosz.glowacki@autentika.pl
www.autentika.pl
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):