Właścicielka Mariel & Haan Communications rozwija nowy projekt edukacji PR-owej


2021-01-28
Patrycja Rabińska, właścicielka butikowej agencji public relations Mariel & Haan Communications, rozpoczęła pracę przy projekcie, mającym za zadanie przybliżenie i upowszechnienie wiedzy na temat celów, narzędzi i strategii public relations.

Pierwszym owocem projektu ‘Lekcja PR-u’ jest e-book, wydany za pośrednictwem cyfrowego wydawnictwa how2, omawiający podstawy komunikacji i kreowania wizerunku. 

 

Patrycja Rabińska – założycielka agencji Mariel & Haan Communications, postanowiła podzielić się swoją wiedzą z zakresu public relations oraz swoim doświadczeniem biznesowym i powołać do życia nowy projekt, mający na celu upowszechnienie wiedzy na temat roli komunikacji w procesie kreowania wizerunku marki. Projekt ‘Lekcja PR-u’ kierowany jest do osób, które chciałyby zacząć rozwijać swój własny biznes, ale jeszcze brakuje im podstawowej wiedzy na temat kreowania wizerunku i tworzenia efektywnej strategii PR-owej. 

 

,,W moich oczach, osoby, które decydują się na prowadzenie własnej działalności to ludzie cechujący się odwagą i ponadprzeciętną determinacją. Jednak tworzenie mądrego biznesu powinno być poprzedzone chęcią zdobycia podstawowych umiejętności z zakresu komunikacji. Chciałabym, aby tacy przedsiębiorcy nauczyli się komunikować z rynkiem i swoimi przyszłymi klientami w sposób ciekawy, skuteczny i wyróżniający się. Stąd pomysł na ‘Lekcję PR-u’ oraz na e-booka ‘’Jak stworzyć nową markę i zostać zauważonym – poradnik na start’’. Poradnik zawiera dużo praktycznych porad opartych na przykładach, podpowiada, jak wyróżnić siebie i swój biznes na tle konkurencji, a także jak współpracować z mediami. Chciałam dotrzeć do osób, które potrzebują komunikacyjnego drogowskazu w skondensowanej formie, bo wiem jak ważny w prowadzeniu biznesu jest czas’’ – mówi Patrycja Rabińska.

 

Komunikacja i kreowanie wizerunku marek to obszar, z którym Patrycja związana jest od 10 lat. W swojej zawodowej karierze doradzała inwestorom, sprzedawała nieruchomości, tworzyła strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych firm. 

 

,,Własna firma jest dla mnie przygodą życia i spełnieniem marzeń. Przeszłam przez różne etapy prowadzenia własnego biznesu i dojrzałam do tego, aby podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi. Zwłaszcza, że jest to potężne narzędzie, które może pomóc wznieść biznes na bardzo wysoki poziom, a wiele poczatkujących i niewielkich firm po prostu nie stać na zatrudnienie agencji PR. Zachęcam, aby wzięli komunikację we własne ręce. I oczywiście da się to zrobić, bo nikt tak dobrze nie zna własnej firmy jak jej właściciel. Tylko on może wniknąć tak głęboko w charakter własnego biznesu. Warto jednak przed podjęciem działań na własną rękę zgłębić tajniki public relations. ’’- dodaje Patrycja Rabińska.

 

E-book ‘’Jak stworzyć nową markę i zostać zauważonym – poradnik na start’’ dostępny jest na platformie How2.shop. Każdy z czternastu jego rozdziałów poświęcony został innemu aspektowi budowania nowej marki. Autorka szczegółowo wyjaśnia między innymi, jak wybrać dobrą nazwę, jak stworzyć identyfikację wizualną, jak zaplanować podział ról w firmie, jak rekrutować pracowników, jak dotrzeć do potencjalnych sponsorów, partnerów i klientów, jakim językiem porozumiewać się w przestrzeni publicznej oraz jak budować wizerunek za pomocą mediów społecznościowych. W e-booku znajdziemy również odpowiedź na pytania, czym jest branding, dlaczego jest tak ważny i jak skutecznie z niego korzystać. Jednak „Jak stworzyć nową markę i zostać zauważonym. Poradnik na start” to nie tylko kompendium wiedzy dotyczące początków w świecie biznesu, ale przede wszystkim zbiór praktycznych porad i cennych wskazówek, które przydadzą się przedsiębiorcom z różnych branż. Każde teoretycznie przedstawione zagadnienie zostało poparte przykładami działań firm z trzech różnych branż –motoryzacyjnej, beauty (e-commerce) oraz public relations. Dzięki temu, czytelnicy będą mogli przekonać się, jak w praktyce wyglądać może wprowadzanie pewnych zasad w życie, jakie problemy można napotkać, jak je rozwiązać i jak ostatecznie osiągnąć sukces. W ebooku zaprezentowane zostały również liczne narzędzia, dzięki którym przedsiębiorcy z wieloma aspektami tworzenia firmy będą w stanie poradzić sobie sami i zaoszczędzić przy tym mnóstwo pieniędzy. To bezcenna wiedza płynąca z doświadczeń autorki oraz innych przedsiębiorców. 

Więcej informacji na temat ‘Lekcji PR-u’ można zdobyć wchodząc tutaj: www.patrycjarabinska.pl. Ebook dostępny jest tutaj: https://how2.shop/produkt/jak-stworzyc-nowa-marke-i-zostac-zauwazonym/

***

Patrycja Rabińska jest założycielką i właścicielką agencji public relations Mariel & Haan Communications. Od blisko 15 lat związana jest z sektorem nieruchomości i budownictwa, gdzie doradzała inwestorom, sprzedawała nieruchomości, rekrutowała specjalistów tej branży, a przede wszystkim tworzyła i egzekwowała strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych firm. W amatorskim zespole motocyklowym Rabin Racing Team pełni role właścicielki oraz PR managera. W wolnym czasie chętnie sama wsiada na motocykl. Jest certyfikowanym life & business coachem, miłośniczką podróży, zdrowego stylu życia ilokalnych inicjatyw obywatelskich. Prywatnie mama dwóch aktywnych chłopców o sportowym zacięciu.

 

***


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mariel & Haan Communications
http://www.marielhaan.com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl