Worn By – historia rock’a na koszulce


Worn By – historia rock’a na koszulce
2012-08-31
Worn By to marka prezentująca na koszulkach przełomowe momenty w historii rock’n’rolla.

Chcąc przywrócić  do życia  oryginalne symbole i wzory, które w przeszłości nosiły największe legendy muzyki rockowej, marka Worn By poszukuje inspiracji na całym świecie i współpracuje z najbardziej uznanymi artystami, muzykami i fotografami.

Rolling Stones, the Beatles,  Deep Purple,  Nirvana, The Velvet Underground i Kings of Leon, to tylko niektóre z zespołów, które zainspirowały do stworzenia niezwykłej kolekcji t – shirtów Worn By. Do każdej koszulki dołączona jest unikalna przywieszka w formie zdjęcia polaroidowego wyjaśniająca historię danego nadruku.

Marka Worn By znana jest z wysokiej jakości produktów, których trzon stanowią koszulki utrzymane w stylu retro. Wykonane z najwyższej jakości tkanin, przyciągają wzrok dzięki unikatowym wzorom wykonanym przy użyciu specjalnej, odpornej na zniszczenie techniki nadruku.

Warto dodać, że koszulki Worn By są trudno dostępne w Polsce.   Internetowy Klub zakupowy markafoni.pl po raz kolejny daje szansę na zakup kultowych koszulek. Obok  wzorów, które pojawiły się w sprzedaży już wcześniej,  zadebiutują t- shirty z kolekcji 2012.

Dzięki kilkudniowej akcji promocyjnej klubowicze będą mogli je nabyć w cenach niższych obniżonych do 71%.

Warto zajrzeć - tym bardziej, że w  markafoni.pl rejestracja jest bezpłatna, szybka i bezproblemowa – należy podać bowiem wyłącznie adres e-mail oraz ustalić swoje hasło dostępu do konta.

Korzyści płynące z zakupów w klubach internetowych to gwarancja oryginalności, świetne ceny, dostęp do wyselekcjonowanych, atrakcyjnych produktów, możliwość bezproblemowego  zwrotu towaru, szybki zwrot pieniędzy jeśli np. zrezygnujemy z zamówienia.

Oferta klubu zmienia się codziennie, a informacje o nowych kampaniach pojawiają się na bieżąco. Warto zaglądać regularnie, bowiem zakupowe okazje trafiają się codziennie, a ceny są wyjątkowo kuszące.      

Kontakt dla mediów:

 

Maciej Piotrowski

PR Studio

tel. +48 886 100 100

e-mail: maciej@prstudio.pl

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

studio111

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl