Wózek widłowy Hyster J4.0-5.0XN


Wózek widłowy Hyster J4.0-5.0XN
2011-05-23
W segmencie wózków widłowych o udźwigu 4-5 ton nastąpiło wyraźne zwiększenie zainteresowania mocnymi wózkami widłowymi z napędem elektrycznym, firma Hyster Europe wypuściła na rynek nowy elektryczny wózek widłowy z przeciwwagą J4.0-5.0XN. Wózek można było obejrzeć podczas majowych targów CEMAT.
Elektryczne wózki widłowe stanowią obecnie około 20% wózków z przeciwwagą o udźwigu 4-5 ton. Wraz z rosnącymi cenami paliwa oraz zwiększonymi wymaganiami w zakresie ekologii, wydajne elektryczne wózki widłowe z przeciwwagą stają się coraz popularniejsze w szerokiej gamie zastosowań. Wózki widłowe z silnikami wysokoprężnymi i zasilanymi LPG firmy Hyster są mocno obecne w tym segmencie rynku, jednak w ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci firma Hyster dostarczyła również setkom klientów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki wózki o udźwigu 4-5,5 t z napędem elektrycznym i przeciwwagą. Hyster zaprezentował swój nowy produkt - wózek serii J4.0-5.0XN, który stanowi uzupełnienie kompletnego asortymentu wózków widłowych o udźwigu 4-5 t. Ten wydajny wózek elektryczny gwarantuje niskie koszty eksploatacji oraz został zaprojektowany z myślą o wymagających zastosowaniach np. w hutach, zakładach przeróbki drewna, firmach produkujących i butelkujących napoje, browarach, zakładach celulozowo-papierniczych, fabrykach samochodów. Wózek widłowy Hyster serii J4.0-5.0XN posiada doskonałe cechy nowej serii J-XN, łącznie z rozwiązaniami ECO-eLo i HiP, które z jednej strony pozwalają zapewnić dużą wydajność pracy, a z drugiej spełniają stosowne wymagania w zakresie ekologii. Napęd AC oraz silniki podnoszące zapewniają niezawodność pracy, a oś napędowa ze stopniem ochrony IP65 z bezobsługowymi hamulcami tarczowymi oznacza, że nowy wózek elektryczny może być wydajnie i bezpiecznie eksploatowany zarówno wewnątrz, jak również na zewnątrz budynków. Dzięki zastosowaniu podwójnej przedniej osi napędowej oraz osi sterującej o zerowym promieniu skrętu, co pozwala operatorowi zakręcić w miejscu oraz pracować w nawie o szerokości zaledwie 4,161 mm (w przypadku wózków o udźwigu 4 ton), udało się zapewnić kompaktowe wymiary wózka i wyjątkową łatwość manewrowania. Takie podejście konstrukcyjne zostało zastosowane w całej gamie wózków J-XN, ponieważ zapewnia ono najlepszą manewrowalność bez ograniczania ergonomii operatora (np. ilości miejsca na nogi). Dostępne opcje obejmują: regulowane podłokietniki ze zintegrowanymi mini-dźwigniami TouchPoint, koło kierownicy z pełną regulacją (wysunięcie i nachylenie), pedał Monotrol, funkcja powrotu do ustawionego nachylenia wbudowana w podłokietnik, możliwość bocznego wyjęcia akumulatorów, częściowo lub całkowicie zabudowana kabina z opcjonalnym podgrzewaczem, czujnik uderzenia oraz karetka z mechanizmem przesuwu bocznego. Firma Hyster oferuje pojazdy o wysokich parametrach ergonomii, dużej niezawodności, doskonałych parametrach serwisowych (odstęp między serwisami co 1000 godz.) oraz niskich kosztach utrzymania. Akumulatory charakteryzują się długim okresem przydatności do użycia. Dostępnych jest też szereg różnych opcji, dzięki którym każdy klient będzie w stanie dobrać wózek odpowiednio do swoich potrzeb. Więcej informacji znaleźć można także na www.hyster.eu

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kraskairena

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl