Wrocławska firma górą!


2011-10-28
Do walki stanęły trzy firmy, a sędzią w tym prestiżowym pojedynku był jeden z największych ekspertów na rynku. Werdykt laboratorium TÜV Rheinland Polska był jednogłośny. Starcie najpopularniejszych tonerów do drukarek laserowych HP wygrała wrocławska firma Black Point.

Ponad 20 lat temu mieli pomysł, pasję i trabanta, dziś zatrudniają 150 osób, oferują prawie 400 produktów i są dostępni w 9 krajach Unii Europejskiej. Założyciele firmy Black Point mogą świętować, bo produkowany we Wrocławiu toner jest lepszy od produktu światowego potentata w tej branży. Zewnętrzne testy trzech tonerów do drukarek firmy HP przeprowadziło jedno z najbardziej rozpoznawalnych laboratoriów, którego marka ceniona jest na całym świecie. Wyniki badań TÜV Rheinland nie pozostawiają wątpliwości – toner Black Pointa (Super Plus LBPPH05A) jest bardziej wydajny, zapewnia wyższą jakość obrazu, a do tego jest w 100% niezawodny. – Nasz toner okazał się lepszy nie tylko od producenta drukarek, ale również od jednego z największych alternatywnych dystrybutorów w kraju. Czy jesteśmy zaskoczeni? Wcale, bo jakość to podstawowa cecha każdego naszego produktu, a testy to potwierdziły – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA. 

Upór i konsekwencja w planowaniu i działaniu sprawiły, że wrocławska firma produkująca materiały do druku jest dziś wymieniana jednym tchem obok największych graczy na rynku. Priorytetem Black Pointa zawsze była jakość, a rozwój oferty produktowej prowadzony równolegle z inwestycjami w zaawansowane technologicznie procesy produkcyjne i nowoczesne zarządzanie. Tak na Bielanach Wrocławskich, niedaleko nieczynnej stacji kolejowej Wrocław-Klecina, powstało nie tylko zaplecze magazynowe, ale przede wszystkim własna linia produkcyjna i laboratorium badawczo-rozwojowe. To tam powstają m.in. tusze i tonery marki Black Point, których jakość jest rozpoznawalna już nie tylko w całym kraju, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej. Tonery i tusze polskiego producenta są dostępne m.in. na Litwie, Łotwie, Estonii, Ukrainie. Silną eksportową ofensywę można aktualnie obserwować na rynkach czeskim i węgierskim.

Wrocławska firma pozostaje konsekwentna w strategii jakościowej. Dwa lata temu poddała się badaniom niemieckiego laboratorium Innovationstechnik i już wtedy udowodniła, że alternatywa to nie tylko oszczędności, ale przede wszystkim świetna jakość.  Przez ponad 20 lat firmie udało się zajść naprawdę daleko, co nie znaczy, że nie może dojść dalej. Chcemy mieć pewność, że użytkownik wybierając nasz produkt, zawsze wybiera najlepiej – mówi Kamila Yamasaki. Rok 2011 i testy TÜV pokazują, że produkty Black Pointa są stale udoskonalane.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl