Wspólna kampania reklamowa Nice Polska i FIBARO


2021-04-01
Firma Nice Polska, obchodząca w tym roku swoje 25-lecie, od lat mocno związana jest ze sportem, a w szczególności z żużlem. We współpracy z FIBARO, które w 2018 roku zasiliło szeregi grupy Nice, przygotowały po raz pierwszy wspólną kampanię reklamową.

W związku z podpisaną umową z Ekstraligą Żużlową, w okresie od kwietnia do listopada 2021 roku na antenie nSport+ HD i kanałach Eleven Sports prezentowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe. Każdy opowiada osobną historię, jednak mimo różnic – inni bohaterowie, inne pokolenia, inne potrzeby, inne priorytety - wszystkie historie łączy jedno – produkty Nice i FIBARO. System automatyki budynkowej i inteligentnych domów odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników, oferując nieograniczone możliwości, których namiastkę możemy zobaczyć w przygotowanych materiałach.

 

Pozwól smart home zatroszczyć się o Ciebie

Smart home już dawno przestał być interesującym gadżetem. Przygotowane spoty pokazują system, który realnie ułatwia życie mieszkańcom; umożliwia sterowanie roletami, markizami, multimediami, światłami, a także dba o bezpieczeństwo. Zaprezentowane urządzenia dzięki swojemu designowi idealnie wpasowują się w otoczenie, a co najważniejsze – spełniają swoją funkcję – troszczą się o domowników.

Spoty reklamowe emitowane będą przy każdym magazynie przedmeczowym oraz przy każdej transmisji live meczu PGE Ekstraligi.

 

Współpraca Nice i FIBARO zatacza coraz większe kręgi

Tegoroczna kampania reklamowa to nie pierwszy raz, gdy obie marki łączą swoje siły. W 2020 roku, w Las Vegas, Nice i FIBARO zorganizowały wspólne stoisko na największych na świecie targach elektroniki użytkowej oraz nowych technologii - CES 2020. Odwiedzający to interaktywne stoisko mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami technologicznymi, doświadczając różnych scenariuszy inteligentnego domu. Premierę miała wówczas m.in. nowa centrala FIBARO Home Center 3, kompatybilna z ponad 2000 produktów innych firm działających w różnych technologiach, w tym produktami automatyki do bram firmy Nice.

 

Nice Polska i FIBARO należą do międzynarodowego lidera sektora Inteligentnych Rozwiązań dla Domu, Bezpieczeństwa i Automatyki Domowej – włoskiej grupy Nice. Obiema spółkami w Polsce kieruje Adam Krużyński, jako Dyrektor Zarządzający w Nice Polska oraz Prezes Zarządu w Fibar Group. Dzięki temu działania obu firm są bardziej zintegrowane i pozwalają w pełni wykorzystywać ich potencjał rynkowy.

Współpraca obu firm daje użytkownikom wymierne korzyści płynące z systemu smart, a kompatybilność oferowanych przez obie marki produktów zwiększa jego funkcjonalność, co daje produktom z grupy Nice wyraźną przewagę rynkową.

Grupa Nice nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i stwarza wyjątkowe możliwości rozwoju systemów automatyki domowej i inteligentnego domu. Sterowanie bramami, roletami, markizami, żaluzjami, oświetleniem, ogrzewaniem, kontrola bezpieczeństwa czy sterowanie innymi urządzeniami w domu nigdy wcześniej nie było takie proste i wygodne. A to tylko niektóre z możliwości, jakie oferują rozwiązania marek Nice i FIBARO!

Spoty reklamowe:

·         spot „RODZIMY” - https://youtu.be/w-5HjsVnLvI

·         spot „DZIADEK” - https://youtu.be/HTwBqEdANm4


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

nicepr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl