WSPÓŁPRACA | 032c WORKSHOP x sloggi AW22 NOWE POCZUCIE STYLU I KOMFORTU


WSPÓŁPRACA | 032c WORKSHOP x sloggi AW22 NOWE POCZUCIE STYLU I KOMFORTU
2022-09-30
WSPÓŁPRACA | 032c WORKSHOP x sloggi AW22 NOWE POCZUCIE STYLU I KOMFORTU
MINIMALISTYCZNA KOLEKCJA TO 11-CZĘSCIOWY ZBIÓR ODZIEŻY UNISEX. Limitowana kolekcja została zaprojektowana przez dyrektor kreatywną 032c Readytowear, Marię Koch, która skupiła się na najważniejszych cechach uosabiających filozofię sloggi – komforcie i innowacji. Twórczą wizję kolekcji najlepiej podsumowuje cytat: "Ogranicz wszystko do niezbędnego minimum. Ale nie rezygnuj z poezji". W palecie kolorów inspirowanej naturą, kolekcja łączy sylwetki wszystkich typów ciała z gładką strukturą tkaniny. Współpraca obejmuje proste bawełniane wykończenia w talii, bluzy z kapturem lub wyraziste prążkowania, które nadają bawełnie formy. Geometryczne bluzy, t-shirty, golfy oraz szerokie i obcisłe spodnie dresowe są skrojone tak, aby przylegały do ciała i zwiększały poczucie komfortu. Dopełnieniem kolekcji jest wygodne poncho. Każde ubranie posiada odblaskowe, haftowane logo współpracy oraz tkaną metkę. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://pl.sloggi.com/032c/ Idea współpracy pomiędzy 032c i sloggi pojawiła się w czasie, gdy wygoda i moda były na nowo definiowane na całym świecie. Ostatnie lata ukształtowały modę, a także zainspirowały sloggi, pioniera komfortowej bielizny, do poszerzenia swojej oferty o nową kategorię odzieży. Wraz z 032c i Marią Koch, jako kreatywnym liderem, powstał idealny początek dla kategorii loungewear od sloggi. Nowy krok dla szwajcarskiej marki, której towarzyszy berlińska wytwórnia. - W sloggi zawsze mieliśmy obsesję na punkcie komfortu. Kiedy odzież domowa stała się standardem pracy z domu, świat nagle zaczął myśleć w ten sam sposób – po zaznaniu komfortu nie chcemy już z niego rezygnować. Maria i jej zespół w 032c są równie zafascynowani kulturą, co my komfortem, więc nie moglibyśmy wymarzyć sobie lepszej współpracy niż z utalentowanym zespołem 032c, co perfekcyjnie połączyło nasze dwa światy – mówi Paul Gautier, Head of Brands w grupie Triumph, do której należy marka sloggi. Kolekcja Sloggi x 032c workshop dostępna jest na pl.sloggi.com oraz w sklepach pop-up na całym świecie. 

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

alibre

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl