Współpraca Homla i Wólczanka


2019-10-14
Marka wyposażenia wnętrz Homla i ekspert od projektowania koszul Wólczanka połączyły siły, by wspólnie znaleźć sposób na jesienny czas. Tak zdefiniowana idea stała się corem kampanii konsumenckiej realizowanej pod hasłem #przytulnajesien.

W ramach kampanii Homla i Wólczanka będą sprawdzać jakie sposoby na przytulną jesień mają ich konsumentki, a tym samym zachęcą je do wzięcia udziału w kreatywnym konkursie. Zasady zabawy są proste: wystarczy, że konsumentki zaprezentują, jaki jest ich sposób na spędzanie jesiennych dni oraz oznaczą zgłoszenia #przytulnajesien i #homlaxwolczanka. Obie marki przygotowały nie tylko atrakcyjne nagrody, ale również cykl lookbooków, dzięki którym konsumentki dowiedzą się, jakie trendy obowiązują w nadchodzącym sezonie. Dzięki nakręconym materiałom klientki będą mogły zobaczyć, jak przenikają się świat mody oraz świat wzornictwa użytkowego. Kampania realizowana będzie w dniach 1-30 października w kanałach social media obu marek. Dodatkowo akcja wspierana będzie przez ambasadorki konkursu, w które wcieliły się Milabyli oraz oliviaviktoria.pl  - dwie influencerki. To właśnie one zaprezentowały najnowsze trendy w home decor oraz w modzie. Dodatkowo całej akcji będzie towarzyszyć wsparcie w salonach stacjonarnych oraz online.

Homla, mająca obecnie sieć 24 salonów na terenie całego kraju, od samego początku swego istnienia dba o to, by dostarczać konsumentkom funkcjonalne i piękne produkty do stylizacji wnętrz – zawsze
w optymalnej cenie. Idea wspólnego działania Homla z marką Wólczanka była rzeczą naturalną – obie marki mają wspólne grupy docelowe i podobne wizje dotyczące przenikania się trendów w szeroko rozumianej modzie użytkowej.

Koncept kampanii i jej KV stworzył dział marketingu marki Homla, a realizację video zapewniła marka Wólczanka.

 

O nas

Homla jest marką wyposażenia wnętrz dostępną na terenie całego kraju w 24 salonach. Produkty marki Homla zostały stworzone po to, by życie konsumentek było prostsze, bardziej wygodne i piękne. Oferta Homla to kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję. Marka Homla oferuje wyjątkowy design w najlepszej cenie. Więcej informacji na www.homla.com.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.kalinska@homla.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl