Współpraca się opłaca – Grupa Gastronomiczna Food & Drink dla gastronomii


Współpraca się opłaca – Grupa Gastronomiczna Food & Drink dla gastronomii
2012-03-28
Tak jak w puzzlach na spójny obraz składa się wiele dopasowanych do siebie elementów, tak i w przypadku prowadzenia biznesu na jego sukces wpływ mają poszczególne czynniki, takie jak bezpieczne zaplecze finansowe, wysoka jakość usług, rozpoznawalność marki.

Gdy któregoś z tych ważnych składników  zabraknie, firma nie może prawidłowo się rozwijać i funkcjonować. Grupa Gastronomiczna Food & Drink stanowi brakujący element tej układanki, łączy bowiem wszystkie aspekty prowadzenia biznesu w jedną, zwięzłą całość.

Zespół GGF&D to grupa doświadczonych w branży fachowców, którzy dzięki swoim umiejętnościom, doświadczeniu i wiedzy mogą dostosować proponowane rozwiązania biznesowe do aktualnej sytuacji gospodarczej oraz obecnego stanu finansowego lokalu gastronomicznego. Wobec tego każda firma bez względu na wielkość, czy możliwości finansowe może liczyć na kompleksową ofertę rozwoju swojej działalności.

Więcej za mniej

Celem Grupy Gastronomicznej jest ułatwienie lokalom z branży gastronomicznej prowadzenia i rozwoju  biznesu, poprzez negocjowanie jak najkorzystniejszych warunków cenowych zakupu produktów spożywczych, alkoholowych i chemicznych. Dzięki współpracy z największymi dystrybutorami i producentami towarów  dla gastronomii,  posiadających znane i cieszące się renomą marki, Grupa Gastronomiczna umożliwia swoim klientom kompleksowe zakupy oraz gwarantuje ich wysoką jakość. Współdziałanie w GGF&D sprawia, że firmy robiąc zaopatrzenie, nie muszą korzystać z usług pośredników, ponieważ większość transakcji przeprowadzanych jest bezpośrednio z producentami, hurtowniami i głównymi dystrybutorami. Przynależąc  do Grupy Gastronomicznej Food & Drink nawet za pojedyncze zakupy płacą stałą, niską cenę. Wobec tego nie muszą kupować dużej ilości produktów i robić zapasów, które w rzeczywistości nie są im potrzebne. „Duża liczba lokali zrzeszonych w GGF&D powoduje, że producent, czy dystrybutor danej marki otrzymuje grupowe - hurtowe zamówienie, dzięki czemu może zaproponować swoim odbiorcom - w tym przypadku lokalom z branży gastronomicznej, atrakcyjne ceny.” – tłumaczy Andrzej Gęsiarz Dyrektor Handlowy  GGF&D. Okazuje się zatem, że pojedyncze produkty również mogą mieć niską cenę, ponieważ jest ona uzyskiwana poprzez zakupy grupowe, które mogą składać się z niewielkich jednostkowych transakcji. 

 

Promocja dźwignią handlu

Oprócz regulowania cen produktów i negocjowania umów na produkty alkoholowe Grupa Gastronomiczna doradza również swoim klientom, jakie działania powinni podjąć w celu promocji i budowania pozytywnego wizerunku, wśród swoich stałych i potencjalnych  klientów. Każdy właściciel  przedsiębiorstwa w branży gastronomicznej powinien mieć świadomość, jak dużą rolę w rozwoju firmy odgrywa wizerunek i promocja. Prowadzenie działań reklamowych, organizowanie degustacji, konkursów, imprez okolicznościowych oraz innych czynności uatrakcyjniających sprzedaż, przyniesie wielopoziomowe korzyści dla ich działalności gastronomicznej. Takie przedsięwzięcia nie tylko zaspokoją potrzeby konsumentów, ale także przyczynią się do rozpoznawalności marki i pozwolą osiągnąć zamierzone cele prowadzonego biznesu. Firma GGF&D wspiera swoich partnerów w zakresie działań wizerunkowych, a także przeprowadza liczne  szkolenia związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego, obsługą klienta,  promocją i marketingiem. Wspólnie z lokalami wprowadza również  na rynek nowe produkty oraz nowinki technologiczne i marketingowe. Wszystkie akcje promocyjne i wspomagające rozwój danego przedsiębiorstwa są indywidualnie dopasowane do specyfiki funkcjonowania danej działalności. Przed podjęciem współpracy Grupa Gastronomiczna przeprowadza szczegółowy wywiad środowiskowy oraz zapoznaje się z obecną pozycją poszczególnych firm na rynku. Następnie zostaje przygotowana, dostosowana do potrzeb oferta oraz propozycja długofalowych działań.„ Im więcej informacji uzyskamy o danej firmie, tym szybciej i efektywniej jesteśmy w stanie przekazać naszym klientom narzędzia oraz metody, które przyczynią się do rozwoju ich  biznesu, a także rozwiązania problemów finansowych.”- podkreśla Andrzej Gęsiarz. Współpraca rozpoczyna się w momencie zawarcia czytelnej i rzetelnej umowy handlowej, która określa zasady współdziałania w ramach Grupy Gastronomicznej. Nie niesie ona za sobą żadnych opłat ani wkładu pieniężnego, tak więc już na początku lokale mogą pomnażać swoje zyski.

Współpraca w Grupie Gastronomicznej Food & Drink przynosi duże korzyści dla funkcjonowania każdego biznesu gastronomicznego i poprzez kompleksowe rozwiązania przyczynia się do jego rozwoju. Wobec tego powierzając los swojego lokalu GGF&D możemy mieć pewność, że znajduje się on w dobrych rękach.

 

 

Grupa Gastronomiczna Food & Drink sp. z o. o istnieje od 2010 roku. Swoją działalność prowadzi na terenie całego kraju. W Grupie zrzeszonych jest już ponad 180 lokali z różnych województw. Food & Drink współpracuje z dystrybutorami i producentami towarów spożywczych działających na obszarze całej Polski, posiadających szeroką ofertę różnorodnych produktów dobrych i sprawdzonych marek, oraz lokalami prowadzącymi działalność gastronomiczną , tj, restauracje, bary, kluby, puby i wiele innych.

 

Grupa Gastronomiczna Food &Drink

Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13/203

Kraków

tel: 12 419 57 35

mail:biuro@ggfd.pl

www.ggfd.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl