Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Wszystko co powinien wiedzieć o sklepach żeglarskich

Wszystko co powinien wiedzieć o sklepach żeglarskich
Zobacz więcej zdjęć »
Wzrastająca popularność żeglowania skłania wielu przedsiębiorców do zakładania sklepów z żeglarskimi produktami. Najkorzystniejszą formułą jest tutaj założenie sklepu internetowego.

Sklep Internetowy

Sklep w Internecie ma wiele zalet, a jedną z nich są niższe koszty dla przedsiębiorcy. Wyposażenie sklepu w sensie zakupu towaru jest w przypadku asortymentu żeglarskiego niezwykle kosztowne. Drogie jest nie tylko oprzyrządowanie jachtów, ale też podstawowe narzędzia, niezbędne do „kierowania” jachtem.

Olbrzymim kosztem jest też zakup odzieży żeglarskiej, gdzie nawet podstawowe produkty mogą w hurcie kosztować kilkaset złotych za sztukę. Kiedy zakładamy tradycyjny sklep stacjonarny, wszystkie oferowane klientom przedmioty musimy mieć na miejscu. Oznacza to olbrzymią inwestycję, która niekoniecznie musi się zwrócić w jeden sezon. Musimy się tutaj liczyć z zamrożeniem pieniędzy na dłuższy czas, bez gwarancji ich zwrotu. Kiedy prowadzimy sprzedaż internetową, musimy jedynie wiedzieć, gdzie możemy zakupić dany produkt tak, aby w ciągu czterdziestu ośmiu godzin dotarł do odbiorcy. Oznacza to, że po pierwsze, większość, najdroższych produktów możemy posiadać niejako wirtualnie, a po drugie, że na bieżąco wiemy ile pieniędzy, musimy zainwestować i jaki otrzymamy tutaj zwrot.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Koszta

Sklep internetowy to także niższe koszty, jeśli chodzi o powierzchnię handlową. Sklep żeglarski wymaga niestety wynajmu dużej powierzchni. Wiele produktów jest tutaj po prostu dużych gabarytowo. Musimy mieć ekspozycje, jeśli chodzi o odzież i miejsce na postawienie wioseł czy bosaków. Wszystko to oznacza koszty. W przypadku sklepu internetowego jedyne co potrzebujemy to ograniczony powierzchniowo magazyn, w którym będziemy składować niezbędne produkty. Dodatkową oszczędność uzyskamy w zakresie zatrudnienia. W przypadku stacjonarnego sklepu jesteśmy zmuszeni do zatrudnienia przynajmniej sześciu osób, które będą pracować w systemie zmianowym. W sklepie musi przebywać jedna a najlepiej przynajmniej dwie osoby. Sklep powinien być też czynny od choćby godziny dziesiątej do wieczora. Jeśli chcemy osiągnąć odpowiednie zyski, to sobota, a nawet niedziela jest dla nas dniem pracującym, zwłaszcza kiedy sklep zlokalizowany jest w miejscowości turystycznej. Godziny pracy mogą być krótsze poza sezonem, ale od kwietnia do września właściwie zmuszeni jesteśmy pracować non stop. To wszystko oznacza koszty związane z pensjami oraz składkami na ZUS. W przypadku sklepu internetowego wystarczą dwie osoby, które pracując na zmianę, przyjmują i realizują zamówienia. Nie ma tu potrzeby zatrudniania osoby na sobotę i niedziele, bo sklep niejako automatycznie przyjmuje zamówienia od klientów, które i tak będą zrealizowane dopiero w dzień roboczy. Ostatecznie sklep internetowy zakładamy po dużo niższych kosztach w zakresie pierwszej inwestycji. Docieramy także do większej ilości klientów, gdyż całą naszą energię możemy spożytkować na jego reklamowanie w mediach społecznościowych czy w ogólnie rozumianym Internecie. W przypadku braku sukcesu łatwiej nam też będzie zamknąć sklep lub przebranżowić się.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »