„Wyjątkowa obsługa” w Galerii Krakowskiej
Wybór idealnych prezentów świątecznych to nie lada wyzwanie. Mając to na uwadze, Galeria Krakowska postanowiła umilić swoim klientom zakupy.
W okresie przedświątecznym można liczyć na pomoc profesjonalnego doradcy, który będzie służył radą w podejmowaniu decyzji prezentowych czy też bellboya, który zaniesie zakupy do samochodu. „Wyjątkowa obsługa” rozpocznie się w najbliższy piątek w Galerii i potrwa aż do 23 grudnia.
W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie w dniach 2 - 6 grudnia, 9 - 11 grudnia oraz 16 - 23 grudnia 2016 na terenie Galerii Krakowskiej pojawią się doradcy zakupowi. Ich stanowiska zlokalizowane będą na każdym poziomie od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 – 19.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 11.00 - 19.00. Po przeprowadzonym z klientem wywiadzie, pomogą podjąć decyzję dotyczącą wyboru prezentów, a także podpowiedzą w którym sklepie dany produkt kupić. Ułatwi to świąteczny katalog prezentowy, w którym znajdą się zdjęcia wybranych produktów, dostępnych w sklepach w Galerii Krakowskiej. Na tym nie koniec, doradca może zaprowadzić do wybranego sklepu i pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. Jeżeli pracownicy sklepu nie posługują się językiem, w którym mówi klient również mogą liczyć na wsparcie doradcy. Aby skorzystać z tego rodzaju pomocy należy skontaktować się z personelem akcji „Wyjątkowa obsługa” telefonicznie i poprosić o przysłanie osoby posługującej się jednym z oferowanych języków takich jak angielski, niemiecki, hiszpański włoski, rosyjski czy ukraiński. Ponadto codziennie na terenie Galerii obecni będą bellboye, którzy w godz. 15.00 - 20.00 pomogą w noszeniu zakupów i skierują do odpowiedniego wejścia na parking. Akcja „Wyjątkowa obsługa” ma na celu umilić zakupy i pomóc Klientom w podjęciu decyzji dotyczącej świątecznych prezentów.
Usługa „Wyjątkowa Obsługa” jest bezpłatna i będzie dostępna dla klientów Galerii w terminach 2 - 6 grudnia, 9 - 11 grudnia oraz 16 - 23 grudnia 2016.
Nadesłał:
PRinspiration
|