Wykonaj własny pierścionek zaręczynowy i wygraj złoty z brylantem!
Salon jubilerski SEZAM z Małopolski ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny improwizowany pierścionek zaręczynowy. Fotografie własnoręcznie wykonanych pierścionków należy nadsyłać od 10 sierpnia do 20września. Laureat pierwszego miejsca otrzyma pierścionek zaręczynowy z brylantem od Jubilera SEZAM.
Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zaręczyn mają szansę wygrać pierścionek zaręczynowy z brylantem. Salon jubilerski SEZAM zaprasza do udziału w konkursie na najciekawszy improwizowany pierścionek zaręczynowy. Należy własnoręcznie wykonać pierścionek z nietypowych materiałów i przesłać jego zdjęcie. Autorzy prac mogą zgłosić do konkursu maksymalnie trzy zdjęcia pierścionków z pełnym opisem z czego są one wykonane. Oceniane będzie kreatywne podejście do tematu „improwizowanych pierścionków”, a nie profesjonalizm fotografii.
Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest pierścionek zaręczynowy z żółtego złota – UNICO z brylantem i z wstawką z białego złota. Zwycięzcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymają jednorazowy 40% rabat na zakup biżuterii we wszystkich salonach SEZAM.
Prace można nadsyłać w dniach od 10 sierpnia do 20 września na adres mailowy sezamkonkurs@gmail.com. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs improwizowane pierścionki”, a w jej treści napisać z czego został wykonany dany model. Zapisane w formacie jpg. zdjęcia muszą być sygnowane imieniem i nazwiskiem oraz numerem – w przypadku kiedy jest ich więcej niż jedno. Uczestnik, zgłaszając prace do konkursu, oświadcza, że posiada wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do wykonanego pierścionka oraz jego zdjęcia.
Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 30 września. Sponsorem nagród do konkursu jest salon jubilerski SEZAM. Patronami konkursu są: MAGAZYN WESELE, magazyn ŚLUB BEZ TAJEMNIC, ADELINE magazyn ślubny oraz portal WESELE.PL.
Regulamin i szczegóły dotyczące konkursu znajdują się na stronie www.skarbysezamu.pl oraz www.facebook.com/JubilerSezam.
Nadesłał:
agencja 9.90 PR
|