Wypełnij dzień smakiem! Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską


2021-02-05
„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego.

 Nasza dotychczasowa współpraca z Agnieszką Radwańską jako ambasadorką marki Wasa przynosi znakomite efekty. W 2020 roku zanotowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, odświeżyliśmy też wizerunek marki. W nowej kampanii chcemy podkreślić, że bogate w błonnik, pełnoziarniste pieczywo chrupkie to dobry wybór dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest zdrowy styl życia, a jednocześnie wygoda – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla, do której należy marka Wasa.

Produkty marki Wasa są dostępne w Polsce w formie klasycznego pieczywa chrupkiego, pieczywa lekkiego, jak również przekąsek z linii Delicate oraz kanapek. Daje to klientom szeroki, sprawdzony wybór na wiele różnych okazji.  

 Pieczywo chrupkie z ulubionymi dodatkami to świetny sposób na to, by dobrze i smacznie zacząć dzień. Stąd hasło naszej kampanii – „Wypełnij dzień smakiem”. Z kolei przekąski z linii Delicate to doskonała propozycja na domowe popołudnie. Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład produktów, chcą jeść lepiej. Jako lider sprzedaży pieczywa chrupkiego odpowiadamy na te potrzeby – dodaje Damian Podawca. 

 Jako były sportowiec doskonale wiem, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest zdrowe, regularne odżywianie. Zwracam uwagę na jakość i skład produktów, dlatego wybieram markę Wasa – mówi Agnieszka Radwańska. 

 Na co dzień często mamy mało czasu na przygotowanie posiłków dla siebie i rodziny. Jestem osobą aktywną, do tego mamą, potrzebuję więc produktów, które pozwolą mi szybko zrobić smaczne śniadanie lub przekąskę. Produkty marki Wasa z ulubionymi dodatkami są więc dla mnie idealnym rozwiązaniem – dodaje ambasadorka marki.

Kampania „Wypełnij dzień smakiem” będzie obecna w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz w formie spotów (15’’ i 6’’) na portalu YouTube. 

Za kreację materiałów do kampanii opowiada Publicis Lion. Wsparcie w mediach społecznościowych zapewnia F11. Materiały in-store przygotowuje agencja Fortis.  Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja Media Direction OMD.

Zachęcamy do obejrzenia nowego spotu z udziałem ambasadorki:

https://www.youtube.com/watch?v=dukGwGNJQQ0&list=PLQDFaP5SApAgZOESrO99lvMaTw38ztdj1&index=6


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl