Wystartowała nowa kampania Sodexo Motivation Solutions


Wystartowała nowa kampania Sodexo Motivation Solutions
2011-11-03
„Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie” – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions.

„Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie" - pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania marketingu bezpośredniego oraz działania reklamowe w prasie codziennej, magazynach branżowych i Internecie.

Nowa kampania stanowi kontynuację strategii podkreślającej pozycję firmy Sodexo jako strategicznego partnera w tworzeniu systemów motywacyjnych i doradcy w dziedzinie budowania lojalności pracowników. Skierowana jest do firm, które poszukują efektywnych form nagradzania zatrudnionych, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia do ich potrzeb.

Głównym założeniem akcji jest podkreślenie podwójnego zysku jaki jest generowany dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Sodexo Motivation Solutions. Z jednej strony Pracodawcy otrzymują wygodne, efektywne kosztowo i praktyczne narzędzia, - takie jak Kupony i przedpłacone Karty Podarunkowe oraz zestawy prezentowe Vivabox - które można szybko zamówić, rozdysponować i rozliczyć w firmie Natomiast dla obdarowywanych pracowników to przede wszystkim wolność wyboru finalnego prezentu w największej sieci punktów akceptujących w Polsce - ponad 50 tysięcy placówek handlowo-usługowych (w przypadku Kuponów) i ponad 200 tysięcy punktów (w przypadku Kart). Co najważniejsze do Kuponów Podarunkowych Sodexo dołączany jest pakiet promocji PromoStrefa, składający się z ofert specjalnych rabatów sięgających nawet 50% do takich sklepów jak m.in. Carrefour, Real, Auchan, Leroy Merlin, Smyk, Vision Express, Play, Yves Rocher, KappAhl, Time Trend, Marrionaud, Go Sport czy Empik. Oznacza to, że za 100 zł pracownik może zrobić zakupy o wartości nawet 150 zł. Natomiast Kartom Podarunkowym Sodexo towarzyszy program promocji w ponad 4 tysiącach punktów usługowo-handlowych w całej Polsce, w tym wyjątkowy rabat do hipermarketu Carrefour, który przyda się na pewno każdemu w okresie przedświątecznych zakupów. Ponadto dla użytkowników obu produktów przygotowano internetową platformę promocyjną - PromoStrefa.sodexo.pl, w której znajdują się informacje na temat wszystkich dostępnych rabatów i zniżek wraz z wyszukiwarką promocji. W tym roku dzięki nowemu pakietowi PromoStrefa dołączanemu do każdego kuponu można zaoszczędzić aż 1.320 zł!

Kampania prowadzona jest w kluczowych dziennikach gospodarczych, magazynach branżowych z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak: Personel Plus oraz Personel i Zarządzanie, z wykorzystaniem malingów pocztowych, a także w mediach elektronicznych głownie za pomocą e-mailingów, newsletterów i kanałów RSS.

„Współczesna wiedza na temat motywacji nie pozostawia złudzeń. Sukces mogą zapewnić jedynie rozwiązania, które są gwarancją podwójnego zysku - zarówno dla firmy jak i jej pracowników - to kluczowy wniosek naukowca, który jest motywem przewodnim naszej kampanii. Na podstawie wnikliwych badań naukowiec potwierdza tezę podwójnego zysku, tym samym podkreśla nasze największe atuty: najbogatsza oferta promocji towarzyszących Kuponom i Kartom Podarunkowym na polskim rynku i wieloletnie doświadczenie w budowaniu efektywnych systemów motywacyjnych." - powiedziała Magdalena Słomczewska, Senior Product Manager Sodexo Motivation Solutions.

Za kreację kampanii „Jak by nie liczyć - z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie" odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy MindShare. Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Webvariation, a działania public relations realizuje ConTrust.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Marta Rakoczy

m.rakoczy@contrust.pl

GSM: + 48 605 073 929

Tel./Fax: +48 22 402 48 68


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Dominika Socha

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl