2020-08-11
W miniony weekend rozpoczęła się akcja Banku Pekao S.A. promująca usługę PeoPay KIDS – Kino Familijne Pekao S.A. Za komunikację projektu odpowiedzialna jest należąca do Havas Media Group agencja mediowa Fullsix Media.
Aplikacja PeoPay Kids to najnowszy produkt banku, który pomaga rodzicom w edukacji finansowej dzieci. W ramach promocji usługi, Pekao S.A. zaprasza do wspólnego spędzania czasu ze swoimi pociechami, szczególnie podczas wakacyjnych wyjazdów. Dlatego w sierpniu bank rozpoczął cykl pokazów filmowych odbywających się w 10 polskich kurortach nadmorskich i mazurskich. W ramach akcji Kino Familijne, chętni mogą bezpłatnie obejrzeć jeden z filmów do wspólnego rodzinnego oglądania: ‘Super Spark. Gwiezdna Misja’ oraz ‘Asterix I Obelix. Osiedle Bogów’. Akcja wspiera promocję nowości w ofercie banku – aplikacji dla dzieci PeoPay Kids. To rozwiązanie Banku Pekao S.A., które ułatwia wprowadzenie dziecka w świat finansów i pozwala uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi oraz oszczędzania.
Akcja, w której media zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, potrwa do 20 sierpnia.
Harmonogram PeoPay KIDS Kino Familijne PEKAO S.A., Start o 20:30
1-2 sierpnia, Giżycko, Port Ekomarina
3-4 sierpnia, Mikołajki, Plac Wolności
5-6 sierpnia, Dziwnów, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 2a
7-8 sierpnia, Niechorze, Plac przy Latarni Morskiej
9-10 sierpnia, Pobierowo, Kompleks Sportowy przy ul. Moniuszki
11-12 sierpnia, Rewal, Plac przy Ul. Słonecznej
13-14 sierpnia, Ustronie Morskie, Parking przy Aquapark Helios
15-16 sierpnia, Władysławowo, Parking przy Letniej Scenie Koncertowej
17-18 sierpnia, Hel, Scena Plenerowa na Promenadzie Bulwaru Nadmorskiego
19-20 sierpnia, Ustka, Promenada Nadmorska.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|